22 marca 2014

Oversize camel hair coat, orange fulton bag and electric blue heels



Ostatnimi czasy jestem wrakiem człowieka - totalnie bez siły i chęci do czegokolwiek. Dobrze, że sportu nie przestałam uprawiać, bo oznaczałoby to już tylko jedno - totalną wegetację. Dziś w końcu się wyspałam, nikt mi nie przeszkodził i nie obudził - żyć nie umierać ;-) A teraz lecę się zrelaksować do kina z chłopakiem na "Sztukę spadania" ;-) Miłego weekendu! Alex











PŁASZCZ - SH COAT, TOREBKA - MICHAEL KORS BAG, JEANSY - ZARA JEANS, BUTY- RIVER ISLAND HEELS, OKULARY -RAYBAN SUNNIES, BLUZKA - FF TOP


21 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, płaszczyk rewelacyjnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz jest po prostu obłędny! <3
    Świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw. Bardzo fajnie wyglądasz! To pewnie wiosenne przesilenie, tez tak czasami mam zwłaszcza gdy nie ma słońca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, słońce z pewnością by mnie troszkę ożywiło, ale z drugiej strony też dołuje jak się siedzi w biurze przed komputerem ;< :*

      Usuń
  4. Znalazłaś taki wypasiony płaszcz w lumpie?! Płonę z zazdrości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie mogę się przekonać do przecieranych spodni... ale torebka fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja je kocham najbardziej z moich wszystkich spodni ;-P ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładne połączenie, pomarańczowa torebka idealnie tu pasuje ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) bardzo podobają mi się połączenia takich płaszczów oversize z dziurawymi jeansami :) coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo źle wyglądasz...chorujesz..? zestaw jest świetny, ale Twój wygląd niepokoi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wydaje mi się, że takie pytania są nie na miejscu tym bardziej, że we wpisie masz zawartą odpowiedź - przemęczenie. Pracuję ostatnio cały czas od 8 do 19, pracy nie mogę zostawić w pracy tylko cały czas nawet po powrocie do domu jestem na linii. Czy to wystarczający powód, by źle wyglądać? Urlop by mi się przydał, ot tyle ;-)

      Usuń
  9. piękny masz ten płaszcz Olu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i buciki fajnie ożywiają i zestaw i tą beznadziejną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny płaszcz, cała stylizacja NA TAK ! :) www.kellyssfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx