16 marca 2014

Wiosenny zestaw - pudrowo-różowa kurtka, błętkitna torebka i chabrowe szpilki

Hej! Dziś przygotowałam dla Was iście wiosenny i kobiecy zestaw. Rzadko u mnie możecie zobaczyć tak słodkie stylizacje, ale jak to mówią kobieta zmienną jest. Oczywiście po przyjściu do domu stwierdziłam, że moje boskie ćwiekowane workery od shoeelook też by świetnie wyglądały, ale już bym musiała wymienić torebkę.. i tak w kółko ;-) Same zresztą wiecie! Jutro się tak ubieram do pracy i ŻĄDAM, by było pięknie i słonecznie, o!
A dziś pobiegałam i żyję już tylko myślą o wrześniowym półmaratonie! Nie mogę się doczekać ;-)
Miłego wieczora ;-) Zostawiam Was z rozwianymi zdjęciami ;-P
Alex



















TOREBKA - MOSQUITO BAG, JEANSY - BIG STAR JEANS, KURTKA - BERSHKA JACKET, BLUZKA - F&F TOP, SZPILKI - RIVER ISLAND HEELS, ZEGAREK - TIMEX WATCH

27 komentarzy:

  1. Torebka jest boska! Ale ten wiatr też mnie do szału doprowadza :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, a torba - rewelacja :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka i krutka - ideały. marzy mi się total pastel look z nimi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, ślicznie! Torebka i ramoneska boskie <3
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torba! Ma śliczny kolor podobnie jak kurtka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! :)) I jaka super torebunia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, a torebka boska. Nie zamarzłaś w takim stroju?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, torba i czółenka skradły moje serce :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczną masz tą torebkę! lubię pastele w postaci takich dodatków! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny wiosenny look
    kurteczka śliczna :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wyglądasz:) świetna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kolor torby!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna torebka i szpilki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba wspaniała, nie mogłam oka oderwać od niej :P No pogoda w ostatnim tygodniu trochę nas drogie panie rozpieściła i teraz się trochę ciężko pogodzić z tym, że w marcu może być naprawdę różnie. No ale mogłoby chociaż tak nie wiać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, torebka ma cudny klor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów kurtki oraz Twojej torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest genialna :) myslalam, ze w polaczeniu z chabrowym kolorem nie bedzie wygladac korzystnie ale sie mylilam. Zestaw jest strzalem w dziesiatke :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam pastele w takim wydaniu ;) fajnie je przełamałaś kolorem szpilek

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko w takich pięknych kolorach, genialna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla siebie bym się nie zdecydowała, ale na Tobie mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx