24 marca 2014

Spring where are you?:-) Floral print blouse, boyfriend jeans, electric blue heels and bag, motorcycle jacket

Hej! Nie wiem co się dziś ze mną dzieje, ale jestem w wyśmienitej formie ;-) Czuję się świetnie cały dzień, a energia mnie dosłownie rozpiera!!! Jak wiecie kocham biegać (w zeszłym roku postanowiłam sobie nagle, że wezmę udział w półmaratonie i przygotowałam się do niego w 2,5 miesiąca), ale już od dłuższego czasu miałam zastój jak chodzi o długie trasy. Jestem typem zmarzlucha i źle znoszę niskie temperatury na dworze - nie lubię biegać jak jest zimne powietrze jeśli wiecie co mam na myśli ;-P Reasumując - zrobiłam dziś świetny trening na siłowni - najpierw 58 minut na bieżni 10 km, następnie trening siłowy. Czuję, że mogę góry przenosić, ot!:) Przy okazji dzisiejszego entuzjazmu, który pojawia się bardzo rzadko postanowiłam, że przestanę się dać namawiać na wieczorne zupki czy popijać piwko/wino :) Lato tuż, tuż ;)
Miłego wieczoru, 
Alex!







top - lulu li top, buty - river island heels, kurtka - romwe jacket, spodnie - zara jeans, torebka - parfois bag

Może zauważyłyście/zauważyliście, że na zdjęciach nie mam podkładu na twarzy ;> Otóż szykuję się do zabiegu laserem frakcyjnym i mam ostatnio jakieś dziwne pomysły ;-) Ja bez podkładu? No way!! a jednak ;-)


21 komentarzy:

  1. nie przepadam za kwiatowymi wzorami, ale ta bluzka jest cudowna. ladnie wygladasz :)

    ja planuje odstawic alkohol w zupelnosci, ale taaaak bardzo lubie wino, ze nie wiem, czy umiem... wiec na razie ograniczam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widać różnicy, i tak piękna! :* a bluzka jest śliczna. Kiedy idziemy na jakieś focie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie przeczytała to w ogóle bym nie zauważyła,że podkładu nie masz:) śliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny top!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozpiera cię energia? To po prostu wiosna :) Świeta bluza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra bluza! Swietny look!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza mistrzowska!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie za bardzo lubię motyw kwiatowy, ale bluzeczka wygląda sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny zestaw jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :))
    podobną bluzeczkę upolowałam nie dawno w sh :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, bluzeczka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna sportowo klasyczna stylizacja. Powitanie wiosny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie. Uwielbiam takie spodnie i sama chodzę w boyfriendach praktycznie każdego dnia. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepieknie, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluzeczka :) Jestem fanką Twoich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx