31 marca 2014

Baby blue biker jacket, turquoise reebok sneakers and white bag. Błętkitna ramoneska, turkusowe reeboki i biała torebka.

Hej! Tytuł nie będzie dziś zbyt odkrywczy zresztą postanowiłam pójść na łatwiznę i od razu w nim zawierać opis, więc mam nadzieję, że zdjęcia Wam to wynagrodzą. Kurtka to mój zdecydowany faworyt na tą wiosnę i czaiłam się na nią prawie 2 miesiące aż którejś radosnej soboty pojawiła się na chwilę na stronie ;-) Co do mnie - ja dziś mam wolne od ćwiczeń i biegania żeby nie przeciążyć stawów, więc pozdrawiam Was serdecznie z łóżka i mykam na film! Miłego wieczoru
Alex





























Kurtka - Zara jacket, Buty - Reebok, Spodnie - New Yorker + diy, Top - Romwe top, Torba - Parfois bag, Okulary - ZeroUv sunnies

28 komentarzy:

  1. Doskonale! Zdecydowanie na TAK, buty są genialne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest ge-nial-na! :) Pieknie Ci w blekicie :) ogolnie cala stylizacja mi sie podoba - moj styl - troche elegancji, pazura i sportu. LOVE <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Alex, nie dziwię się, że tak długo polowałaś na tę kurteczkę - Cudo!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny sportowy look na wiosnę! ślicznie kochana!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki fantastyczny i ta wspaniała kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że udało Ci się upolować Zarkę :)! Cudownie w niej wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz:) świetna kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty mają cudowny kolor! I Kurtka genialna! Kolorystyka mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurtka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Torebkę masz super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurtka, cały set bardzo fajny.
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  12. oo kurteczka rządzi ! :D a buty słyszałam, że mega wygodne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, kurtka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne buty!
    Zapraszam także do mnie http://k4r0linv.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie! bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna torebka, całość pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki masz rozmiar tej kurteczki ?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx