13 marca 2014

Przesyłka od Lorda Sommersby!

Hej! Dziś chciałam się Wam pochwalić przesyłką, którą dostałam od samego Lorda Sommersby!:) Przesłał mi on 4 butelki nowego, jeżynowego smaku Sommersby i masę gadżetów.  Tylko fakt, że butelki są spersonalizowane trzyma je cały czas przy "życiu", bo inaczej dawno już bym je wypiła ;-) Piwo ma przyjemny, słodki smak i jest przepyszne (zresztą jak jabłkowe). Ujął mnie załączony liścik gdzie Lord wspomina o tym, że przesyła mi myszunię bez ogonka ;-) Nie będę się rozpisywać -  zostawiam Was ze zdjęciami :)
Alex














17 komentarzy:

  1. Chętnie spróbuje gdy już znajdę je w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę wielka akcja Somersby :)
    Super, że wzięłaś w niej udział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. matko ty tez? ;/ dla mnie to dno promowac alkohol... wszystkie polecialyscie na kase;) angela ty charlize itd..wszystkie dostaly pewnie po tysiaka w lape za post promujacy niezdrowy alkohol, no brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie to dno, dla mnie nie i przy tym zostańmy ;-) Ja uwielbiam pić piwko, więc nie widzę w tym nic złego ;-) Jest takie powiedzenie "chcąc zacząć zmieniać świat, zacznij od siebie" i proponuję Ci dogłębnie je przeanalizować. Pozdrawiam

      Usuń
    2. a ja sie zgadzam z anonimem nr 1... Moze lubisz pic piwo, fajnie nikt nie zabrania, ale promowanie go na blogu za siano ktore dostalas dodatkowo to troszke jest zenada:/

      Usuń
  4. Fantastyczna przesylka ;)) Bylas ambasadorka Somersby? też z chęcia wypróbowalabym tego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, odezwała się do mnie agencja, która zajmuje się promocją tego smaku Sommersby ;-) ;*

      Usuń
  5. Super akcja, chetnie sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja ci zazdroszcze! co zrobić, żeby dostać taką paczuszke? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, do mnie odezwała się agencja reklamowa ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. o kurcze ;) mnóstwo gadżetów :D a piwko mmm

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ale tej wersji nie piłam

    OdpowiedzUsuń
  9. widze ze reklama na wielu blogach:) pozdrawiam i zapraszam

    www.polishgirlintheworld.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bajer! :) Też chcę takie niespodzianki!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx