21 lipca 2014

Black elegant complet - skirt and loose top.

 Hej kochani! Wybaczcie, że ostatnio było mnie tutaj "mniej", ale strasznie się rozleniwiłam będąc na chorobowym i wpadłam w stan "nicnierobienia" ;-) Aktualnie wracam do formy (bieganie) po małej przerwie chorobowej i Was również zachęcam do aktywności fizycznej. Nic nie daje tyle radości co bieganie po 20 - podziwianie zachodu słońca, słuchanie ulubionej muzyki i totalny chill - uwierzcie mi biegając można się totalnie zrelaksować. I tym pozytywnym akcentem życzę Wam miłego wieczoru!
Alex













total look - mosquito, buty - aldo, zegarek - michael kors, okulary - ray ban

Hello dear readers! Sorry I haven't been posting recently, but now I'm back with  full power ;-) Actually, I started coming back to good running, cause I couldn't do this for 3 weeks! Just imagine the sunset, your fav music and not thinkin about anything - this is called running! I encourage you to run - you may not believe me, but it is a real chill ;-) So have a good night and I leave you with this optimistic accent ;-) Alex

12 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, wszystko w nim mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama uwielbiam biegać - czy to rano, czy wieczorem. Co do stylizacji to bardzo podoba mi się torebka. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, jesteś bardzo zgrabna, ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! świetna torebka <3 mnie najbardziej relaksuje pływanie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten model okularów <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna sukienka!!! bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja!! mała czarna sprawdza się wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w 100%, nic nie daje tyle radości co bieganie! :)

    Świetny outfit!

    claudiaaspencer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty bieganie, ja siłownia :) sam sport daje po prostu mega pozytywnego kopa! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx