8 lipca 2014

Wrapped jeans, orange bag and heels, black top. Casually

Hello wszystkim! Ostatnio sprawy zdrowotne trochę mnie przystopowały, więc pojawiało się mniej wpisów, ale mam nadzieję, że i bez nich tu wracacie i oglądacie te starsze. Ostatnio natrafiłam na kolejne zdjęcia pierwszych stylizacji - ciekawie jest oglądać to jak nasz wizerunek się zmienia wraz z czasem. Dzisiejszy zestaw to kolejne połączenie moich ulubionych elementów - boyfriend'ów i szpilek z Zary oraz pomarańczowego fultona od Michaela Korsa. Mam nadzieję, że wpis Wam się spodoba!
Słonecznego wtorku kochani!
Alex





Jeansy, Buty - Zara jeans and heels, Torebka - M.Kors bag, Top - F&F top, Okulary - Ray Ban sunnies, Zegarek - M.Kors watch

Hello! Latelty i've been less active in here because of health things, but I hope you visit my page even when there's nothing new. Recently I've found another photos from my beginnings in here - it's so funny watching how our style in changing with the time. Today's look it's a combo in my fav things - boyfriend jeans and heels from Zara and my lil orange fulton from Michael Kors. I hope you gonna like the look! Have a sunny tuesday!
Alex

23 komentarze:

  1. Tez uwielbiam cofać sie do starszych wpisów , można zobaczyć jak sie zminiamy :) masz piękne sandalki, pozdrawiam i zaprasz do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, lekko zbuntowana , rewelacyjne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, nic dziwnego że to Twoje ulubione elementy :) Wracaj do zdrowia! Wszystko będzie dobrze!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty, podobają mi się za każdym razem gdy je widzę! :) I tak od tamtego roku... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham twój zegarek i oczywiście torebkę z mk :) zapraszam do mnie http://fancy-girl1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, causalowa stylizacja ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, uwielbiam tą torebeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie w moim guście!!
    Mega:)

    pozdrawiam
    ♥FashionbyNovika

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupiłaś te szpilki? są boskie!

    TimeForBonus - http://www.timeforbonus.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz, spodnie są świetne !!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, wow ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne spodnie :) Genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. całość wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne połączenie, zwłaszcza szpilki i torebka :) nice one

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! I super modelka:) btw. słyszałyście już o konkursie "be jeans"? na fanpage'u jest do wygrania 4 stówki na dzinsy levisa:) pytanie jak dla mnie mega proste :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no wlasnie połaczenie wyglada megaaa

    OdpowiedzUsuń
  19. idealna stylizacja na takie dni jak teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie wyglądasz! Bardzo podobają mi sie twoje spodnie. Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx