23 lipca 2014

Black loose playsuit, classic sandals and multicolour bag

"Am I wrong for thinking that we could be something for real? Am I wrong for tryin' to reach the things that I can't see? But that's just how I feel, that's just how I feel. That's just how I feel, tryin' to reach the things that I can't see."









Torebka - Etorba bag, Okulary - Ray Ban sunnies, Buty - Kazar heels, Zegarek - M.Kors watch

Kochani potrzebuję Waszej pomocy! Planuję urozmaicić "mój pokój" z ubraniami i toaletką. Myślałam o naklejce ściennej i mam mały dylemat, którą wybrać. Ściany są beżowe, meble biało-czarne. Waham się pomiędzy tymi dwoma - która ładniejsza i dlaczego? ;-) A te i wiele innych znajdziecie pod tym linkiem, są świetne!:) 


Ja się skłaniam bardziej ku drugiej, a Wy? ;-)



23 komentarze:

  1. Piękna stylizacja :) Co do naklejki jak dla mnie zdecydowanie nr I :) Jest nieco bardziej klasyczna jeśli chodzi o czcionki więc zdecydowanie sprawdzi się w każdym wnętrzu, nr II wydaje mi się, że jest bardziej fantazyjny jeśli chodzi o sferę wizualną :) Ale wybór należy do Ciebie oczywiście tym bardziej, że znasz swoje wnętrze i to jaki styl preferujesz oraz jaką jesteś osobą :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się druga najbardziej podoba :)
    stylizacja ładna, ale zdjęcia takie zaszumione :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny kombinezon..;) wybrałabym nr 1;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą torbę! Jeju fantastyczna! :) Co do naklejki to ja wybrałabym tą drugą, ponieważ jest bardziej oryginalna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna torebka i kombinezonik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kombinezon 😁 Według mnie lepsza naklejka nr 2

    OdpowiedzUsuń
  7. kombinezon i torba to istne cudeńka. Jeśli chodzi o naklejkę to według mnie nr II
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna torba :)
    http://martienna.blogspot.com/2014/07/jezioro-biae.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kombinezony-świetna całość!!!Jak dla mnie naklejki z drugiego zdjęcia-po prostu przyciągają bardziej moją uwagę.Jak dla mnie ładniej przełamywałyby prostotę reszty:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez musze sobie sprawic bialo-czarna torebke

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2200 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie pierwsza, w drugiej przeszkadzają mi te przekombinowane czcionki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz, piękny kombinezon i torebka ;) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;* http://maaarline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna torebka! I Kombinezon pięknie na Tobie leży ;)
    mi się druga podoba bardziej wizualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka mistrz!
    Widać, że pracujesz nad figurą, świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://md-fashion.blogspot.com27 lipca 2014 19:04

    kapitalna torebka , podkreśliła całość !

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka jest cudna! A jeśli chodzi o naklejkę - wybrałabym pierwszą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx