27 lipca 2014

Loose dress, fav heels and mint bag.

Hej! Dzisiejszy wpis jest odpowiedzią na ostatnie prośby na fan page o zamieszczaniu stylizacji eleganckich czy do pracy. Lato jest tą porą roku kiedy możemy sobie pozwolić na więcej, tak więc dziś zaszalałam z kolorowymi bransoletkami i "słodką" torebką. Sukienka idealnie maskuje wystający brzuszek i eksponuje nogi. Gorąco Wam polecam!:)
A przy okazji - kto z Was dziś ćwiczył? Ja dziś zrobiłam trening biegowy lekko ponad 11 km :-)
 Miłego wieczoru.
Alex













Sukienka, Torebka - Mosquito dress and bag, Sandały - Zara sandals, Okulary - Ray Ban sunnies

11 komentarzy:

  1. Świetna i elegancka stylizacja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię biel i pastele latem, świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna stylizacja,a moją uwagę najbardziej przykuły buciki, które są boskie ;) może zaciekawią cię moje sety? http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna stylizacja! Torebka i sukkienka <3
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna sukienka... A te buty <3 loveeeee

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny wakacyjny i mega kobiecy zestaw. ładnie Ci w białym. jedyne co mi przeszkadza to kolor torebki :p

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna sukienka! to nowa kolekcja? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx