2 września 2012

Autumn is coming. 3 SETS with SHEINSIDE

Jesień nadchodzi wielkimi krokami. Jak dla mnie hitem będą ćwieki, bordo, zieleń i rudości. Niezniszczalna jest także czerń co roku dominująca kolekcje.
Miłego wieczora!

Autumn is comin so quickly. IMO this year studs, burdundy, green and ginger are going to be ON TOP. Invincible as always BLACK is also close to my heart. Here you can see some picks from SHEINSIDE page. Have a nice evening! xx


Wszystko pochodzi ze strony SHEINSIDE.COM / All from SHEINSIDE.COM





BUTY -  SHOES - you can buy it here
KURTKA - JACKET - you can buy it here
SPODNIE - PANTS - you can buy it here
TORBA - BAG - you can buy it here
KOSZULA - SHIRT - you can buy it here
OKULARY - SUNNIES - you can buy it here



SPODNIE - PANTS - you can buy it here
BUTY - SHOES - you can buy it here
TORBA - BAG - you can buy it here
NASZYJNIK - NECKLACE - you can buy it here
KOSZULA - SHIRT - you can buy it here



KURTKA - JACKET - you can buy it here
BUTY - SHOES  - you can buy it here
TORBA - BAG  - you can buy it here
NASZYJNIK - NECKLACE  - you can buy it here
SZORTY - SHORTS  - you can buy it here
KOSZULA - SHIRT   - you can buy it here


Jak widzicie są elementy, które się powtarzają. Jest to potwierdzeniem tezy, że warto kupować rzeczy bazowe, które będą pasować zarówno do stylizacji na luzie jak i eleganckich. Warto takie mieć w swojej szafie!

As you can see there are things that repeats - It's worth buying basic things cause they can suit to everything  - to casual and to elegant. 


18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe stylizacje! Najbardziej podoba mi się trzecia. Fajny pomysł :) :).

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne sa te notki co jest modne:))
    pozdrawiam piekna:*************

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się - warto inwestować w klasyczne rzeczy, które przetrwają więcej, niż jeden sezon !!!

    ja do nowych trendów podchodzę ostrożnie - jeśli coś wpadnie mi w oko kupuję,
    ale nie stawiam na kupno wszystkich trendów na nowy sezon
    - nie przekonują mnie kurteczki moro i chyba się nie zdecyduję,
    natomiast ciemno-zieloną spódnice kupiłam spontanicznie,
    bordo mnie zastanawia i nie wiem,,,


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marcelka otóż to :) Ja akurat jestem zakochana w moro;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love sheinside clothes, I think imma buy these studded pumps! x

    OdpowiedzUsuń
  6. super post wiecej takich z kolazami! kiedys mialas zakladke w stylu wyslij mi zdjecie a Ci doradze - czy moglabym Ci przeslac zdjecie np. spodniczki, do ktorej nie wiem co zalozyc i czy bys mogla mi zrobic kolaz? bede wdzieczna!! Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, wyślij na olqeczka@gmail.com :)

      Usuń
    2. mam pytanie co to sklepu sheinside czy jest to sprawdzony sklep? :) jaka jest cena przesyłki? prosze o odpowiedz

      Usuń
  7. wlasnie dzisiaj zakupiłam sobie takie spodnie;) aa czarnej ramoneski wciąż poszukuje;)

    pozdrawiam:)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki będą jesienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja miłość do khaki powróciła ze zdwojoną siłą, a co do burgunda to zawsze myślałam, że nie pasuje do mojego typu urody, ale ostatnio założyłam sukienkę w tym kolorze i byłam zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudowności nam tu pokazałaś :) Faktycznie uniwersalne rzeczy, ale dzięki temu takie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  11. O, wreszcie wyciągnę z szafy moje bordowe spodnie, które kupiłam ponad rokem temu w stradivariusie :)

    zapraszam do mnie :* mam Cię w blogrollu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx