29 września 2012

Skórzane spodnie + romantyczny sweterek? Ja jestem na tak :)

Hej! Przygotowałam dla Was wpis z zestawem, który miałam dzisiaj na sobie. Jest on idealny na co dzień kiedy mamy sprawy do załatwienia i Nasze nogi nie mogą odmówić Nam posłuszeństwa. Sweterek, który mam na sobie urzekł mnie w chwili kiedy zobaczyłam go na stronie Sheinside. Jest dobrze wykonany, ma piękny kolor,splot i pięknie opada na ramię. Nie chcąc być zbyt "romantyczną" dobrałam do niego modne każdej jesieni "skórzane" spodnie, które są jedną z moich lepszych inwestycji. 
Są rzeczy "podstawowe", które wracają co rok do mody - skóra, burgund, ćwieki, butelkowa zieleń, metaliczne odcienie, beż. Warto inwestować w takie rzeczy, bo nie schowamy ich na dno szafy tylko z radością wyciągniemy je 2 miesiące później.

Miłego wieczoru! Alex















SWETER - SHEINSIDE sweater (link)
SPODNIE - NEW YORKER pants
ZEGAREK - PARFOIS watch
BRANSOLETKA - MALVARE bracelet
BUTY - NO NAME shoes
TORBA - KAZAR bag


32 komentarze:

  1. Nie no wyglądasz fantastycznie! Podoba mi sie i to bardzo:) Sweterek jest cudowny poprostu przesliczny ze az sama zdarlabym go z ciebie normalnie hahaha:) I te wlosy pieknie wygladasz w takich delikatnych falach;]

    Zapraszam do siebie
    http://madmuasellefleurette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie Olcia podobasz w takim wydaniu <3

      Usuń
  2. rzeczywiście bardzo fajny ten sweter !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!!! Jaka opalona... zazdroszcze i Egiptu i opalenizny ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pieknie urzadzone mieszkanie, zazdroszcze:) a ty wygladasz superrr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzane spodnie? Chyba "skorzane spodnie".A najlepiej nazwijmy rzecz po imieni-Derma lub skay,tak sie to dawniej nazywalo i nikt na takie materialy nie mowil skora.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow mega to wyglada razem chyba tez sie odwaze tak polaczyc skore i sweterek naprawde super:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zestaw i pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter jest super pasuje ci ogólnie świetna stylizacja buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek! Ja muszę sie obkupic w jakieś w podobnym stylu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. w rozpuszczonych włosach bardzo przypominasz mi dziewczynę, którą ostatnio poznałam ;d
    sweterek jest mega piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez ona kogos przypomina masakra!

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz, gratuluję super opalenizny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na codzienne latanie idealne ! :)) Fajnie wyglądasz w tych loczkach ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ale z Ciebie murzynek- nie poznałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) uwielbiam skóre i ciepłe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masakra super:) i taka opalona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. od kiedy sweterek moze byc romantyczny? jakieś ożywienie sweterka?

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Twoją figurę! :)
    pięknie wyglądasz kochana!


    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz w tych lokach jak z lat 40.. i zawsze masz tak samo , brzydko otwarte usta . pozdro ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również jestem na tak, lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx