27 września 2012

Sharm El Sheikh - mix of photos

Hej! Przepraszam Was na wstępie, że tak długo nie było postów jednakże wyjechałam na wakacje do Egiptu gdzie zasięg internetu był dość kiepski, tak więc załadowanie jakiegokolwiek zdjęcia graniczyło z cudem. Nie robiliśmy ich zbyt wiele, leń zawsze wygrywał. Poza tym kto pilnuje aparatu mając do dyspozycji tak piękne baseny i bary pełne kolorowych drinków? :) 
Dziś pokażę Wam tylko część zdjęć. Mam nadzieję, że się Wam spodobają! Buziaki!:)






Sukienka - H&M basic dress
Sandały - Zara sandals
Naszyjnik - KappAhl necklace




Mam nadzieję, że fotki się podobały ;-) Wkrótce więcej!

20 komentarzy:

  1. Rewelacujne zdjecia i strasznie mi sie poodbaja te czarne sandalki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ♥ :))
    aaaale Ci zazdroszcze :P:P ;D musiałobyć cudownie!!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. aż się nie chce myśleć o tym, co dzieje się za kiedy, kiedy ogląda się takie fotki..;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Egipt ekstra wracaj szybko i dodaj fotki nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na zajebiste wakacje :D
    stanik bjutiful

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ piękne zdjęcia !!!

    ślicznie się prezentowałaś w tej małej czarnej !!!


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion




    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no kurdee... mogłam Ci się schować w walizce ;D bo też bym się powygrzewała ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna z was para:) fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci tych pięknych wakacji:)
    chętnie wygrzałabym moje zmarznięte kości w piasku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! :)

    cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji naprawde warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow zajebiscie! super wycieczka widze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie mi sie podoba Twoj stroj. Skad? Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Olcia bede czesciej tu zagladac, dzieki ze mi podalas adres <3 buziiiii

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wcięcie w pasie ;P Super figurka, tylko podziwiać :-***

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka opalona :) super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci i wyjazdu i figury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx