4 września 2012

Pastel pants and Beige Peplum. Pastelowe spodnie i beżowa baskinka.

Hej ;) Dzisiejszy post troszkę się naczekał zanim go opublikowałam, bo nie chciałam Was męczyć w kółko podobną kolorystyką. Ostatnio  pojawiał się motyw galaxy, a także koszule mgiełki, więc dziś - pomarańczowe pastelowe spodnie, które przeszły małą metamorfozę z powodu mojej przygody z wybielaczem (never again!) oraz moja ulubiona baskinka. Do tego (kolejny faworyt) odkryte sandałki i pastelowo różowa torebka. Słodko, ale po mojemu. 















BASKINKA - PEPLUM TOP - Cyrkonia Fashion
SPODNIE - PANTS - Zara + DIY
ZEGAREK - WATCH - parfois
BUTY - HEELS - Zara
TOREBKA - BAG - mohito

35 komentarzy:

  1. wyglądasz prześlicznie !
    piękna jest ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. tez mi sie na maxa podoba musze ja miec! pokazalas same fajne zestawy z nia - przekonalas mnie :)

      Usuń
  3. Ta baskinka od zawsze jest moją ulubioną. Super :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bardzo mi sie podoba:*******************

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Cię w takiej wersji ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna baskinka :)

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak baskinka jest świetna!:) ale wg mnie najlepsze są buciki!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wow świetny zestaw:) baskinka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kobiety w baskinkach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny i uroczy zestaw, super spodnie, bardzo ciekawe i słodka torebka

    OdpowiedzUsuń
  11. Najwazniejsze to tzrymać się swojego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się prezentujesz :). Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojaak pieknie:o

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu przecież te spodnie są dla Ciebie za ciasne! Widać to szczególnie na drugim zdjęciu od dołu. Nie powinny się tak marszczyć. Co do baskinki nie jestem do niej przekonana... Kolorystyka bardzo ładna ale mam wrażenie, że lekko Cię pogrubia w pasie. Za to dodatki są super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za opinie a spodnie sa za duze dlatego sie marszcza :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Za duże?! No co Ty :)

      Usuń
  15. każdy element mi się tutaj podoba, świetnie wyglądasz Olu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. tą bluzkę masz świetną, możesz powiedzieć, jaki wzięłaś jej rozmiar?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja! Absolutnie każdy detal idealnie dopasowany!!! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie !;) bardzo fajnie połączyłaś kolory, świetna bluzka, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje sandałki są cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę przyznać, że bardzo Ci dobrze w takiego typu bluzkach i spodniach, co jest ważne bo nie tyczy się to wszystkich (np. mnie)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne spodnie i torebka ;) Całość wygląda idealnie!
    Dodaję do obserwowanych, będę tu zaglądać częściej ;)

    http://www.nitkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoj blog i Ty robi niesamowite postępy! uwielbiam na CIebie patrzeć, a ten zestaw to już w ogole powalił mnie na kolana jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny zestaw. :) Buty przegenialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. torebeczka urocza, posiadam ten sam model, tylko w turkusowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx