1 września 2012

Kurtki na Jesień - Genesy Style

Dziś chciałam Wam powiedzieć kilka słów na temat  kurtek ze skaju bądź skóry ekologicznej. 
Co roku są one bardzo modne i na topie, zmienia się jedynie kolor, który dominuje w kolekcjach. Jak dla mnie nieśmiertelne są czerń i bordo na okres jesienny.Jako, że  jestem osobą, która lubi mieć wszystko w każdym kolorze by pasowało do wszystkiego, więc i karmelowy jest kolorem, który jest dla mnie MUST HAVE tej jesieni.

Zobaczcie co przygotowała dla Was firma Genesy Style na jesień. Odnoszę wrażenie, że kolory nadal zostaną z Nami na jesień. A wy jak myślicie? Macie jakiś kolor, który będzie dominował w Waszej szafie?

W mojej zdecydowanie będzie to butelkowa zieleń, bordo, złoto i rudości. I jesień może przyjść ;-)







Mi się najbardziej spodobały te:



Kurtki są w cenach od 69 do 139 zł :-)) 

21 komentarzy:

  1. mi sie najbardziej podoba ta czarna i czerwona na dole ;-)) super ;) moze zrobisz wpis ogolem o must have? Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. wow dawno mnie tu nie bylo (sama nie wiem dlaczego), ale wyglad twojego bloga jest fenomenalny! <3 Zmieniasz sie bardzo, wsyztsko idzie w dobrym kierunku, blog, twoj styl i cala Ty. Tak trzymaj <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Slonce :*:))) Ja Twojego odwiedzan regularnie, ale nigdy nie mam czasu na skomentowanie :( Marze o Twoim Gorsecie ze zlotymi kuleczkami! <3 :) he he

      Usuń
  3. ja to skajki tylko czarne. ewentualnie brąz :)

    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie przepadałam za tymi kurtkami, ale chyba dlatego, że nigdy nie potrafiłam ich odpowiednio skomponować ;/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czerowna na samym dole jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie do końca te kurteczki nie przekonują...
    są takie trochę zwykłe...

    najbardziej podoba mi się ta czarna, którą Ty wybrałaś :)

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej super blog, obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja skórzane kurtki preferuję raczej w klasycznych kolorach: brąz i czerń!

    OdpowiedzUsuń
  9. jesli chodzi o kortki skorówkowe to carmel bądz klasyczna czerń;) ale płaszycz to czerwony:)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie takze podobaja sie te ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam granatowa z paskiem kupiona juz pare lat temu i bezowa ze stójką stradivariusa :) ale podoba mi sie jeszcze ta: http://allegro.pl/k01-kurtka-zapinana-na-haftki-guziki-m-xl-r-m-i2550082846.html
    uwielbiam takie kurtki :)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Mozna wyprodukować naprawde przywyoita kurtkę z ekoskóry, ale te wyżej to tandeta jakich mało.. od razy widac ze to tania skaja, do tego fasony są zupełnie nieciekawe. ja jestem na nie.. lepiej nie mieć 'skórkowej' kurtki niż chodzić w takiej tandecie

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście stawiam na klasyczną czerń, w wersji sportowej, jak i bardziej eleganckiej, chociaż przeglądając oferty różnych firm dochodzę do wniosku, że nadeszła właśnie pora na zrobienie miejsca kurtce w mniej ponurym kolorze. Być może będzie to właśnie wspomniany przez Ciebie karmel... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ładne, a ja obecnie poluję na ramoneskę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zdecydowanie czerń, ale zastanawiam się nad butelkową zielenią.
    Pozdrawiam,

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajne te kurtki. Lecz zdecydowanie na wcześniejszą jesień, niz tą teraz. Za późno się obudziłam :C Teraz sobie kupię chyba już taką kurteczkę na wiosnę. Może trafi sie coś na wyprzedaży. No i zdecydowanie wybrałabym czarny kolor. Najbardziej uniwersalny. Zastanawiam się tez czy nie wybrać kurtki patriotycznej. Dość odważna sprawa, tak mi się wydaje. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx