6 kwietnia 2014

2 versions of an outfit - Loose jacket, classic black heels and ...

Hej! Tak jak obiecałam wrzucam dziś posta ;-) Ostatnio było mnie tutaj troszkę mniej, ale to ze względu na słońce, które dało mi totalnego powera do biegania po pracy! Pracuję od 8 często do 18-19 i nie mam siły, by robić cokolwiek, więc musicie mnie zrozumieć. :) Dziś zrobiłam 13,5 kilometra, ale czuję, że muszę dać z siebie więcej. Półmaraton już we wrześniu, więc nie ma obijania się!;) Zostawiam Was ze zdjęciami, Alex





P iękna kobaltowa torebka od Etorba. Jeśli macie problem z czyszczeniem skór ekologicznych polecam Wam preparat, który znajdziecie pod tym linkiem klik






Bransoletka urzekła mnie oczywiście kolorem - chabrowy/kobaltowy (mój ulubiony:) w połączeniu ze złotym dodatkiem - symbolem nieskończoności. Prostota i piękno.


I jeszcze druga propozycja z beżową torbą od Mosquito. Która Wam się bardziej podoba?












fot. Mama ;)
Jeansy - Big Star jeans, Buty - Buffalo London shoes, Beżowa torba i Ponczo - Mosquito beige bag anbd jacet, Chabrowa torba - Etorba cobalt bag, Okulary - Ray Ban sunnies, Bluzka - H&M top, bransoletka - by dziubeka bracelet

20 komentarzy:

  1. zdecydowanie z beżową torebką! kurtka świetnie wygląda! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, obie wersje fajnie ale chyba lepiej z beżową:))

    OdpowiedzUsuń
  3. poncho okropne. reszta ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się podoba, bo jest zupełnie inne niż cała reszta moich kurtek, ale dzięki za opinię. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Obie torebki ladne, chabrowy kolor ostatnio polubilam i zdecydowalam sie sama bardziej "kolorowo" ubierac, jednak model bezowej mnie urzekl :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To coś na Tobie mi się nie widzi, ale wlosy masz cudowne! robilas cos z nimi?;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, tylko je wyprostowałam ;-P może to jedwab do włosów?:)

      Usuń
    2. masz racje Tynka boskie sa :D takie dluuugie i lsniace pozazdroscic:)

      Usuń
    3. zapomniala zapytac - co robisz, ze sa takie piekne?:) ja juz tyle zapuszczam, ale mam ogromne siano :(

      Usuń
  6. Wybieram zestaw z beżową torebką chociaż ta kurtka jakoś mnie nie przekonuje ale beżowa torba jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. kobaltowa torebka bardzo mi się spodobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie 2 set lepszy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio mam fioła na punkcie kobaltu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka jest super :)
    całość bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  11. Z beżową torebką pięknie :) Ale ja bym chyba nie wiedziała na jaką pogodę i jak takie ponczo nosić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie super oryginalna kurtka, Ola ma ich tyle, ze moze sobie ywbierac kiedy jaka chce ;-) slicznie jak zawsze Sara:)

      Usuń
  12. Ta kurteczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi sie podobaja obydwa:) slicznie <3 boskie buty!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx