29 kwietnia 2014

Black quilted dresss and sexy black sandals are a perfect duet - girly ouftit

Hej! Właśnie rzuciłam się z motyką na słońce i zapisałam się na dwa półmaratony - nie byłoby w tym nic dziwnego, bo jak dobrze wiecie biegam, ale pierwszy jest już za 25 dni!!!! Mam lekkie obawy, bo dopiero "wracam" do biegania na długie dystanse, ale chęć wzięcia udziału w 2 półmaratonie jest silniejsza. Czuję ogromną motywację i potrzebę biegania. Biegniecie ze mną?  ;-*
Alex












sukienka - mosquito dress, bransoletka - by dziubeka bracelet, buty - stylowe buty shoes, kurtka - no name jacket, okulary - new yorker sunnies



9 komentarzy:

  1. piękna jest ta pikowana sukienka i extra wygląda w zestawieniu z tymi butami i ramoneską.

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycasz jak zwykle piekna! :)
    Kochana, czy moglabym Cię prosić o kilka kliknięć z mojego posta http://kasqqq94.blogspot.co.uk/2014/04/must-have-sheinside.html na stronkę sheinside.com ? pod zdjęciami wszystko wyjaśniłam :) poprostu chciałabym z nimi współpracować a potrzebuję do tego 100 kliknięć bezpośrednio ode mnie :) z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna, nietypowa bransoletka! ;-)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moja sukienka, hehe:) Poluję na te buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest przepiękna, pięknie leży! I buciki, ale one mnie zachwycają na nodze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka i buty sa zdecydowanie w moim guscie, wygladasz genialnie, ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx