14 kwietnia 2014

Burgundy v letter shirt, black pants, black ramoness and electric blue heels

Hello! Jak wiedzą Ci, którzy śledzą mojego fanpage'a nie było mnie tu na weekend z powodu wyjazdu integracyjnego, który będę jeszcze długo wspominać ;-) Chyba jedna z najlepszych imprez jakie przeżyłam w życiu ;-) Życzę Wam miłego oglądania!
Alex


Zdjęcia robione jakoś miesiąc temu gdy byłam jeszcze totalnie wycieńczona, więc wybaczcie oznaki zmęczenia ;-)








kopertówka - etorba clutch, spodnie - hm pants, buty - river island heels, naszyjnik - parfois %% necklace

14 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, klasycznie, ze smakiem :) ciekawe połączenie koloru chabrowego ze śliwkowym :) Pozdrawiam :)
    http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Kobieca, z klasą- świetna
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza stylizacja ostatniego czasu, cudowna! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, wszystko mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna, klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kolory :) wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny prosty i stonowany look :) bardzo lubie takie rozwiazania

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo zmęczenia wyszłaś świetnie. Początkowo myślałam, że to buty Reserved, bo mam identyczne. :-) Klasycznie i gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  9. obłędny odcień bluzki! Cudowna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, nie widać zmęczenia :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny zestaw ! Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny klasyczny outfit. Ujęłaś mnie nim :) dodaję do obserwowanych!
    Pozdrawiam
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx