26 kwietnia 2014

Explicit content tee, black sandals, trapeze bag - casual outfit.

Hej! Ostatnio było mnie tu dużo mniej ze względu na chorobę, ale na szczęście wszystko jest już w porządku i wracam do Was!!:) Nie wiem nawet sama od czego zacząć, bo jedyne o czym mam ochotę pisać to fakt, że jest tak pięknie na zewnątrz aż się chce żyć, biegać, ćwiczyć, grillować! :) Jest tak ciepło, że można z powodzeniem chodzić w sandałkach peep toe czy t-shircie na krótki rękaw. Dziś prezentuję Wam zestaw, który początkowo wydawał mi się dość nietypowy jednak jak przejrzałam się w lustrze po raz drugi stwierdziłam, że jest totalnie w moim stylu. A Wy co uważacie? Miłego !!! :*
Alex









torebka - mosquito bag, jeansy - big star jeans, koszulka i bransoletka - romwe, buty - stylowe buty, okulary - ray ban

26 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw, świetny t-shirt

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie :)
    wygodne są te buciki ?;-)

    holdmelikeapillow

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna stylizacja i ty taka promienna :)***

    OdpowiedzUsuń
  4. widzialam was dzisiaj na palmiarni :D super wygladalas :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne buty!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny t-shirt i torebka, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, te buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. super koszulka, prosta ale mega mi się podoba :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. obłędne są te buciki, cudownie prezentują się na nodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię czerni ale ten zestaw jest spoko:)
    p.s te buty są cudne:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te buty! Kupiłabym je, ale nie wiem czy by mi pasowały :p

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja !
    koszulka i buty wymiatają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. moj ulubiony fason butów!
    Zapraszam również do mnie!

    http://lela4lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw :)) Buciki cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja :) Mnie najbardziej podobają się butyyy <33

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny t-shirt, uwielbiam tego rodzaju stylizacje :) super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx