9 kwietnia 2014

Mix of pics. Mix zdjęć ;-)

Hej! Dzisiaj chciałam Wam pokazać mix zdjęć zrobionych przeze mnie, co nieco z nowości oraz gify, które znalazłam na swoim koncie google! Spędźcie miło wieczór, a ja uciekam robić paznokcie i przygotowywać dla Was filmik z moich ubiegłorocznych podbojów w bieganiu! 
Alex









Let me take a selfie ;-)


bransoletka - by dziubeka bracelet

Jedno ze zdjęć, które szykuję na posta o włosach ;-)







 Nowe buty ;-) Do dziś żałuję, że nie kupiłam tych z Zary, ale cóż, te też źle nie wyglądają na zdjęciu ;-)


Ulubiona kurtka ;-) Fav jacket ;-)



I na koniec cudna pamiątka z sesji dla Timex.
Jak Wam się podoba?:)

"Geek" Print Gray T-shirt you have never seen before!
Sold at the price of $9.99, original price is $26.99,up to 63%off.
Only 300 units are in stock . Hurry up!
140 pieces for size S, 

80 pieces for size M, 
80 pieces for size L, 
Only at 1:00am GMT April 10th, only 24 hours!

Worldwide free shipping, shipped in 24 hours


11 komentarzy:

  1. Świetny mix, naprawdę genialny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty też mi się bardzo podobają i ciągle się zastanawiam czy je kupić, ale skoro je nabyłaś będę czekać z niecierpliwością na post z nimi w roli głównej !

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny mix zdjęć, ciacho bardzo apetycznie wygląda :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh yum! The cake looks so good!

    ♡ Would be super happy to welcome you on hug-you.com as well ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix zdjęć !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany mix. Z przyjemnością go obejrzałam. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx