8 kwietnia 2014

Sporty casual outfit. Cobalt bag and ballerinas, flower print bomber jacket and number tee.

Hej! Dziś zostawię Was bez opisu, bo ostatnimi czasy nie mam dosłownie na nic czasu ;-) Teraz dodając posta powinnam robić obiad, ale nie wypada zapominać o swoich czytelnikach i tych, którzy czekają na post :* Życzę Wam miłego wieczoru!
Alex










torebka - etorba bag, naszyjnik - glitter necklace, kurtka - sheinside jacket, jeansy - bigstar jeans, okulary - ray ban sunnies, bluzka - romwe tee, baletki - tommy hilfiger ballerinas


16 komentarzy:

  1. przepięknie! cudowna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Kurteczka fajnie ozywia Twoj zestaw. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurtka, całość prezentuje się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie bluzki z numerem z kurteczką w kwiaty oryginalne i zdecydowanie mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądasz,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochała się w twojej kurtce i torebce kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna torebka:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz, naszyjnik jets świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. superroowoooooooo <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne baletki hilfigera, moge wiedziec kiedy je kupilas?:) super zestaw

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx