24 lutego 2013

Forever hungry!

Hej! Wiem, że zapowiadałam inny post, ale nie mogłam się powstrzymać od pokazania Wam mojej ulubionej bluzy. Napis pasuje do mnie idealnie, a chyba właśnie o to chodzi w bluzach/koszulkach z napisami?:) 
Mam nadzieję, że się spodoba ;-)
Alex







Owoc ostatniej "depresji" ;-) Jak ją zobaczyłam wiedziałam, że muszę ją kupić ;-)






PŁASZCZ - SHEINSIDE coat
BLUZA - MAGICBOX blouse (podobna tutaj)
TOREBKA - MONNARI bag
SZAL - MOHITO scarf
KOLCZYKI - BYDZIUBEKA earrings
BUTY - RIVER ISLAND shoes (podobne tutaj)
SPODNIE - NEW YORKER pants

22 komentarze:

  1. Świetna bluza. Torebka nieziemska! Taka pop-artowa. Uwielbiam taki styl. Śliczna kolorystyka szalika i butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega ty, mega fotki, mega zestaw :D Kasia

      Usuń
  2. honey miala bluze z napisem cipa hahahah bo z niej jest cipa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy nosi co lubi ;-) a swoja droga piekny nadruk kwiatowy ta jej bluza miala;-)!

      Usuń
  3. torba super ...


    zapraszam na nowy post http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jest świetna..nie dziwie się,że musiałaś ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny zestaw, a torebka genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka boska! też mam bluzkę z tym napisem ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmmm te kolory wszytsko ładne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna torebka;) bluza równiez przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. u ciebie jak zawsze modnie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na Twoją figurę nigdy bym nie powiedziała, że jesteś "forever hungry" :D
    Świetna torba!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza jest super :D pokazesz ja jeszcze???:) ekstra zestaw

      Usuń
  11. torebka i szal są prześliczne! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka bardzo ciekawa:)
    bluza też świetna:)
    fajny dodatek z tego fioletowego koloru:)
    pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swietna torebka:) jak z jakoscia??

      Usuń
  13. Fajnie wygladasz:) jestes bardzoo ladna

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale dobre buty i torebka! Cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wpis! mega inspiracja nigdy bym nie pomyslala zeby zalozyc bluze do szpilek ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny nowoczesny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx