1 lutego 2013

White blazer in winter.

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was post z wykorzystaniem białej marynarki z czarnymi wstawkami, która jest kolejną białą rzeczą w mojej kolekcji. Aktualnie zaczęłam zaopatrywać się w jasne kolorki mając nadzieję na szybsze przyjście wiosny, na którą chyba każda/y z nas czeka :)
Mam nadzieję, że się spodoba :)
Alex














PŁASZCZ - SHEINSIDE coat
BUTY - FLEQ shoes (podobne tutaj)
MARYNARKA -CYRKONIA FASHION blazer
SPODNIE - NEW YORKER pants (podobne tutaj)
BLUZKA - MOSQUITO blouse
NASZYJNIK - H&M necklace
OKULARY - VINTAGESHOP glasses
TORBA - ETORBA bag
LAKIER DO PAZNOKCI - ANNY



26 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka i torba cudowne!:) Cała stylizacja na + :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super look!
    bardzo podoba mi się marynarka @
    a lakier ma piekny kolor !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna stylizacja!
    Mając te same rzeczy, połączyła bym je dokladnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nadal Ci zazdroszczę tego naszyjnika ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się stylizacja, ale nie mogę już patrzeć na te buty ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk jest genialny zapraszam do mnie http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba *_____*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie! Tak skromnie i elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się torba podoba,niby grzeczna ale dżety dodają jej pazura..
    genialny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. marynarka i torba są genialne! Kocham całe to zestawienie, wyglądasz nieziemsko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jak zwykle super mierzyłam podobne botki w mango buziak

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny lakier na paznokciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestes swietna!

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna stylizacja, bardzo na topie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz zjawiskowo !
    na punkcie tych płaszczy mam fioła :D
    a marynarka również cudna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx