20 lutego 2013

Green jacket and leather skirt.

Hej! Dzisiejsza stylizacja może i nie jest wygodna na przemierzanie zasp, ale z pewnością sprawdzi się na co dzień czy na imprezę.  Ciemnozielony żakiet ze skórzanymi rękawami idealnie wygląda także do obcisłych rurek, obcasów i dopasowanego topu.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
 Alex














SPÓDNICZKA - ROMWE skirt
BUTY - INTERNET shoes (podobne tutaj)
TORBA - ZARA bag
ŻAKIET - MOSQUITO blazer
PŁASZCZ - SHEINSIDE coat
RAJSTOPY - GATTA tights
KOŁNIERZYK - STRADIVARIUS collar (podobny tutaj)

22 komentarze:

  1. Świetna stylizacja ! Uwielbiam rozkloszowane spodniczki ! Zastanawiam sie nad tym żakietem :) Obserwuje i zycze dobrej nocy, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja,podoba mi się to zielone wdzianko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze pięknie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! Genialnie wyglądasz!! Wszystko cudownie dobrane!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ubóstwiam ten żakiet:) zestaw cudowny, w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja cały czas podziwiam Twoje chude nogi <3 marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. idealnie jak zwykle :) nic dodać nic ująć, sam zachwyt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Great outfit. Love the combination!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również posiadam ten zielony żakiet. :) Świetny jest!
    Do tego bardzo fajny płaszcz i buty. Całość - SUPER. Podoba mi się. :)

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały jest ten blezer! Zapraszam do mnie http://handmadeok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. idealnie wyglądasz :) podoba mi się bardzo, bardzo !
    tak przy okazji - obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. super ta stylizacja i ta butelkowa zieleń...
    też lubię połączenie skóry i materiału...
    pozdrawiam http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty, uwielbiam motyw ćwieków! Bardzo fajna, ciekawa spódniczka, właśnie poszukuję podobnej, w dodatku czarnej <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ta spódniczka! Świetnie łączy się z płaszczem ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. I świetnie wyszłaś na zdjęciach! :)

    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba wszystkie blogerki maja ten plaszcz

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ! dobry styl :))
    zapraszam cię na mojego bloga i na mój pierwszy konkurs ! ;))

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten żakiecik ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie mi się podobają te loczki, które ostatnio sobie kręcisz :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo Zielona Góra, jak miło że w naszym mieście się tak blogosfera rozwija :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Buciki i spódniczka są moimi faworytami w tej stylizacji:) piękne!!

    zapraszam również do nas!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx