11 lutego 2013

Skóra, fura i komóra.

Mój jakże oryginalny tytuł jest nawiązaniem do "skóry", która przeważa w większości zestawu. Tego dnia było wyjątkowo ciepło, więc bez chwili zawahania zdecydowałam się Wam pokazać to zestawienie.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.
Alex



















SPÓDNICZKA - ROMWE skirt (podobna tutaj)
TORBA - ZARA bag
BLUZKA - MOSQUITO blouse
KURTKA - SHEINSIDE jacket(podobna tutaj)
SZALIK I PASEK - MOHITO scarf and belt
KOLCZYKI - BY DZIUBEKA earrings
RAJSTOPY - GATTA tights (100den)
BUTY - WOJAS boots




Free leggings on “Street Belle Fashion” page
10 winners picked daily!
Click & Enter Now:

26 komentarzy:

  1. Boski zestaw! <3 mam wrażenie, że chudniesz w oczach:o odchudzasz się jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super!:))) jaki chcesz osiagnac rozmiar;-)?

      Usuń
  2. Uwielbiam czarne spódniczki <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo spodobał mi sie ten look ! chabrowy szal idealnie tu pasuje :) buty i toreba sa świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely wonderful! I love the handbag! I would like you to visit me.
    kisses

    http://www.blogpersonalstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię bardzo! :D

    karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. jak oglądałam tą torebkę myślałam sobie , że do czego ona tam może pasować ...teraz już wiem i żałuję bo pasuje absolutnie do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja bardzo przypadła mi do gustu bo ja ubóstwiam wszystko co skórzane;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja;) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z Twoich fajniejszych zestawów. Wyglądasz świetnie, świeżo, młodo, ładnie. Masz ładne nogi - zgrabne, ale nie chude, tylko zdrowe. Duży + za całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja uwielbiam tę torebkę! <3 "skórkowy" zestaw bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz! Każdy element tej stylizacji mi się podoba<3
    Super!

    Buziaki,
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie, szal fajnie ożywia stylizację

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się stylizacja, tytuł wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, znakomicie dobrana całość


    zapraszam www.czarno-to-widze.blogspot.com

    obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your bag and love your skirt! Great style!
    Do visit my blog too sometime dear!
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie skóry, panterki i niebieskiego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cały zestaw jak najbardziej mi się podoba;)!
    cudowna torebka
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. torba jak i cały zestaw ,bardzo urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo, bardzo, bardzo na plus:) genialnie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx