26 czerwca 2011

Classic one.

Witam tym razem sobotnim wieczorem ;-)  Dzisiaj zamieszczam zestaw, który bardzo lubię, w sumie od niedawna, bo niebieską bluzeczkę upolowałam na wyprzedaży w h&m za 30zł i narzutkę tak samo ;-)


Baardzo prosty, nieskomplikowany zestaw z powtarzającymi się elementami ;-)

Hello on sunday evening ;-) Tonight an outfit that I recently like very much. I bought blue top in H&M for 30zł just like the coral one. ;-)


A very simple, not complicated set with the elements that had been shown here before.

enjoy ;-)










spodnie(pants): no name, torba(bag):pimkie, buty(shoes): Deichmann, zegarek (watch): Celsior, rzemyk(bracelet) h&m, naszyjnik(necklace): Rossmann!, top: h&m,koralowa narzutka( coral 'top'): h&m


TAK JAK PISAŁAM WCZEŚNIEJ UWIELBIAM ELEGANCKIE, KLASYCZNE ZESTAWY, KTÓRE CZASEM MAJĄ WOLNE I WTEDY DAJĘ UPUST MOJEJ WYOBRAŹNI ;-) ALE PRZEBIERAĆ TO SIĘ CHYBA NIGDY NIE BĘDĘ W GACIE PO TACIE I ZA DUŻE SPODNIE  ;-) TO ZDECYDOWANIE NIE DLA MNIE ;-) CHOCIAŻ Z ZA DUŻYMI KOSZULAMI NA PEWNO POEKSPERYMENTUJĘ  ;-)


Like I wrote I adore elegant and classic outfits, that sometimes have a day off and then I can work with my imagination ;-) If it's about 'dress up' I won't  do that and I won't wear my father's pants ;-) It's definately not made for me ;-) But... maybe I'm gonna think about oversized shirts ;-) 



mała zapowiedź..



P.S KOCHANE TRZYMAJCIE KCIUKI! BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE NA STYLIZACJĘ, W KTÓRYM DO WYGRANIA JEST: TORBA VERSACE, ZEGAREK DIESEL I LAKIER YSL! SOBIE MARZĘ PO CICHUTKU. KONKURS KOŃCZY SIĘ DZISIAJ PÓŁNOCY, TRZEBA BYŁO ZBIERAĆ GŁOSY ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO 50 POŚRÓD KTÓREJ WYBIORĄ ZWYCIĘŻCZYNIĘ ;-))



ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA (WYSTARCZY MIEĆ KONTO NA GMAIL.COM I ZAŁOŻYĆ PROFIL) I KOMENTOWANIA! :*

I ENCOURAGE YOU TO FOLLOW AND COMMENT MY BLOG! 




co sądzicie o moim blogu? czy wpisy są interesujące? zdjęcia kiepskie czy wręcz przeciwnie? proszę o opinię w formie głosu w ankiecie - pod opisem na prawo ;-) tylko do jutra! 



Join me on my facebook: http://www.facebook.com/pages/love-makeup-fashion/218292758210492

 

6 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, koszulka mnie urzekła :) piękna jest

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze fajnie sie dowiedziec, ze jest nas - modowych maniaczek - wiecej :)) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta torba za każdym razem mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  4. aha, jeszcze ty mi wypominaj wydawaną kasę ;p moja zakupoholiczko :*

    ani jedno, ani drugie, chociaż bardziej w kierunku żony bym się skłaniała. są razem 14 lat, mają synka, wspólne mieszkanie, życie, znajomych. chociaż to raczej farsa, a nie związek, skoro nawet nie sypiają w jednym łóżku. ale on jej nie zostawi, bo ona szantażuje go dzieckiem, a znowu ona... albo jest ślepa, albo masochistka, albo głupia po prostu, bo kto by chciał być z drugą osobą na takich warunkach. jak pies ogrodnika trochę.

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytałam co napisałam, i uświadomiłam sobie, jak to brzmi. jak naiwne pieprzenie pierwszej lepszej kochanki.
    ale tak nie jest, bo ja od niego nie oczekuję, żeby ją zostawił, raz tylko o tym rozmawialiśmy i wiem, że on by mnie znienawidził, gdyby zrezygnował dla mnie z syna. więc nie chcę. jest dobrze jak jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx