25 czerwca 2011

Orange&red&yellow - power of colours ;-)

(ajajaj zakręcona jestem! miał być inny outfit, zrobiłam już nawet zapowiedź, ale trudno:P następnym razem;-)) 

Witam serdecznie w ten przewrotny piątek! Co by za dużo się nie rozpisywać wklejam outfit - też jeden z moich ulubionych, bo uwielbiam marynarkę, koszulkę, buty i torebkę :P Spodenki po prostu lubię ;-)


Hello there on friday! Not talking too much another outfit - one of my favourite ones, cause I love the jacket, the top and the shoes :P If it's about shorts I just like them ;-)












spodenki(shorts): no nie pamiętam nazwy!:P (no name), marynarka Warehouse(jacket): sh, torebka(bag): atmosphere, zegarek(watch): bell arte, rzemyk(bracelet): h&m, pasek(belt): Reporter, kolczyki(earings): F&F



Wybaczcie wino, ale było potrzebne do stylizacji robionej wcześniej i mnie złapano na gorącym uczynku jak popijałam ;-)


Forgive me the wine, but It was needed for a previous outfit and photographer caught me drinking it and I has to pose ;)


Jak podoba się zestaw? A kolor paznokci? Jest to jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach. Tutaj zbliżenie paznokci i lakieru ;-) za 2,50? Super pharm :)







ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA ORAZ KOMENTOWANIA! ;-)) zawsze odpiszę ;-)

I encourage you to observe me(follow) and comment my blog ;-)) I'm always gonna reply ;-)



LUBISZ MOJEGO BLOGA? POLUB MNIE NA FACEBOOKU ;-)

TU LINK:  http://www.facebook.com/pages/love-makeup-fashion/218292758210492?ref=ts 








13 komentarzy:

  1. Świetny kolorek .. i stylizacja ; )) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarz był Annie. Czyżbym zapomniała się podpisać? Jeśli tak, przepraszam. :)

    Widzę, że u Ciebie zagościł pomarańcz. On jest ostatnio WSZĘDZIE! Dobrze, że już się z nim zaprzyjaźniłam, bo na początku nie było kolorowo :P Szorty zawsze na plus. :)

    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje ślicznie ;) bardzo ładny elegancki zestaw, piękne buciki i torebka, a kolor paznokci jak najbardziej jeden z moich ulubionych choć ostatnio czerwień u mnie góruje ;)

    Pozdrawiam, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor na paznokciach rewelacja! Sama kupiłam sobie żółty lakier do paznokci i maluje nim te u nóg ;-)
    Moim zdaniem najlepiej na tle tej całej stylizacji prezentuje się torebka.
    Wigoma :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. He he to się nazywa telepatia :-)
    Ty u mnie a ja u Ciebie - i to w tym samym czasie :-))))
    No te fluidy, przez pół Polski przepłynęły :-))
    I nie pisz mi tu o ambitnym blogu - bo to zupełnie nie o to chodzi, najważniejsze by wyrażał jego włascicielkę!
    Zaglądałam już do Ciebie kilkakrotnie, ale bez śladu obecności po sobie. Na swoje wpisy nie mam za bardzo czasu ani weny.
    Pozdrawiam serdecznie i na pewno będę zaglądać, choć może nie zawsze komentować :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier za 2,50zł ? O też chcę taki!!! :)))
    Właśnie szukam żółtego, ale idealnie jasny znalazłam gdzieś za dwie dychy i stwierdziłam, że bez przesady...

    A w tym wyglądzie najbardziej podobają mi się Twoje śliczne szpilki (akurat chyba nie napisałaś, skąd są?) i torebka <3

    Jeśli chodzi o pomadkę u mnie o którą się pytałaś, to jest to Art Deco z linii high performance, fajne, naprawdę wyraziste kolory :) A kupiłam ją w Sephorze.

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki - Deichamann :P występowały w moich postach kilka razy, zapomniałam napisać :P;)*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się szpilki i lakier - tylko czy nie barwi paznokci na żółto? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale powiem Ci moja droga, że zajebisty masz teraz kolor na włosach. wcześniej zawsze zapominałam o tym wspomnieć. i chociaż wielbiłam Cię rudowłosą, to teraz po prostu kocham :)

    a wpis lirycznie-nieliryczny, cała prawda. od początku wiedziałam, w co się pakuję, tylko że żadne z nas nie przewidziało, że tak to się potoczy, tyle będzie trwało, i w grę wejdą uczucia.
    ale mi sto razy lżej, gdy teraz ktoś wie.

    merci :***

    OdpowiedzUsuń
  10. i mnie najbardziej oczarował zegarek. zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do udziały w KONKURSIE!
    Do wygrania piękna biżuteria. ;)
    Szczegóły na moim blogu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo mamy podobne torebki :)
    ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx