18 czerwca 2011

Omg! I won Michael Kors! A watch!!

Nie wiecie jak się mi buźka uśmiecha pisząc ten post. Otóż.... ostatnio pisałam, że biorę udział w konkursie na papilocie.Można było wygrać Designerskie akcesoria. Nagród było 8 : jedna za głosy i 7 od jury.


I wygrałam! Ostatniego dnia! Nagrodę, która jako 1 z 2 z wszytkich 8 mi się podobała! ;o

Zobaczcie co teraz będzie z dumą zdobiło mą rękę:

A stylizacja? Pół żartem, pół serio: szczerze wolę mniej specyficzne stroje, zresztą miałyście szansę zobaczyć jak mniej więcej lubię się ubierać w postach poniżej.

Naprawdę się nie spodziewałam, ale specjalnie zrobiłam 'stylizację' wyróźniającą się od reszty z nadzieją na docenienie. I udało się ;-))


I won a watch by Michael Kors! U know how happy I am wiriting this? I made some outfit for fun and I didn't think I could win, but I did! Isn't it great? Look how lovely my Michael Kors is! ;-))


A to moja stylizacja: ( and this is my outfit)

 Pojawiło się mnóstwo negatywnych komentarzy, ale zamiast dołować mnie to wręcz przeciwnie- budują. ;-)


Tymczasem lecę do pracy. See you later!:*

4 komentarze:

  1. A mnie się bardzo podoba ta stylizacja :) Szczególnie kapelusz!
    I z całego serducha gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję , zegarek jest świetny ;*

    fajny blog , będę częściej zaglądać :]
    +obserwuję i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. zegarek wygląda wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx