20 czerwca 2011

We just have to choose + pierwsza współpraca

Nawiązując do tematu "We just have to choose", którą wolicie? Standardową ze spodniami khaki czy z czerwonymi ? ;-)


Which one do you prefer? With khaki or red pants? ;-)










czy ta? ;-) 





1 stylizacja: spodnie(pants): F&F, Top:Pimkie, Naszyjnik(necklace): atmosphere, kolczyki(earings):F&F, torba(bag): Pimkie, buty(shoes): Deichmann, pasek(belt): no name

Kolor nude na paznokciach to lakier za 2 zł bodajże ;-) 



A jak chodzi o współpracę - niebawem więcej szczegółów! Powiem tylko, że ma to coś wspólnego z włosami i ich pielęgnacją ;-) 


If it's about cooperation - soon more details! I must say that it has sth in common with hair ;-)



ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA (WYSTARCZY MIEĆ KONTO NA GMAIL.COM I ZAŁOŻYĆ PROFIL) I KOMENTOWANIA! :*

I ENCOURAGE YOU TO FOLLOW AND COMMENT MY BLOG! 


Join me on my facebook: http://www.facebook.com/pages/love-makeup-fashion/218292758210492


15 komentarzy:

  1. obie stylizacje są fajne, chociaż ta z czerwonym nadaje charakterku :D zapraszam do mnie i do "obserwowania" (ja Cb już obserwuję): www.rafaellax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to pierwsze stylizacja jest super.
    Zapraszam do mnie http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super, bardzo się cieszę, że Tobie też się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwona! z charakterem i temperamentem!
    czekamy na efekty współpracy, w ogóle na cokolwiek o niej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie:)
    http://justine-addictedtofashion.blogspot.com/
    Też dopiero zaczynam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki kochana za taki miły komentarz, muuua!!! Obie stylizacje super, ale ja o dziwo chyba wybieram khaki :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim faworytem są spodnie w kolorze khaki! Gratuluję zegarka. Mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy go na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwone! Czerwone są BOSKIE!!! <3 Chociaż bardzo podoba mi się ten pasek który masz przy tych Khaki :)))

    Ale oba zestawy fajne, zależny czy się chce człowiek wyróżniać czy nie :) Dla mnie RED <3

    Cudnie wyglądasz :***

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja ;)

    Zapraszam do udziału w KONKURSIE!
    Do wygrania piękna biżuteria!
    Szczegóły na moim blogu. ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwone nieee...

    w pierwszej stylizacji wyglądasz lepiej;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się czerwone spodnie, świetne są te zameczki :) Miłego Dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam serdecznie nowa notka http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajrzałam tu przypadkiem i od razu rzuciły mi się w oczy Twoje bardzo pozytywne posty. Emanuje z nich niezwykła energia i bardzo miło się je czyta, poza tym masz bardzo fajne, trafione stylizacje! Jestem na tak i na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz! :)

    Pozdrawiam i zapraszam. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. z czerwonymi lepiej tak z pazurem :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx