29 czerwca 2011

Omg you're so see-xyyy

MIAŁ BYĆ POST Z RECENZJAMI, ALE SIĘ USUNĄŁ DRAŃ JEDEN! ;-( 
ten był planowany na później, ale w tym wypadku nie mam wyjścia. chyba wybaczycie?:)


Tytuł to oczywiście kawałek z piosenki, która po prostu chodzi zą mną i chodzi i się już chyba nie odczepi ;-) Kocham Snoopa, uwielbiam Far East Movement - a tutaj duet;-)) Polecam:)

http://www.youtube.com/watch?v=aZY85vMAGps&feature=related 


I encourage you to listen to this song. A good mix of Snoop Dog's and Far East Movement's music. ;-)



Dzisiaj prezentuję Wam zwykły codzienny zestaw, który zestawiłam z dość 'odważnymi' szpilkami, ponieważ pasują do niewielu rzeczy. Co o tym sądzicie? Tylko szczerze ;-))
Today I present you another everyday's outfit. I decided to match it with heels that doesn't suit to everything. What do you think about it? But sincerely, please ;-)






spodnie(pants): Esprit, bransoletka(bracelet): z wycieczki do Pariis ♥, torebka (bag): no name, top: Pimkie, pasek (belt): reporter, kolczyki koła(earings): f&f albo rossmann ;-),

Makijaż do tego stroju zrobiłam w kolorach miedzi i srebra z czarnym eyelinerem i pogrubiającym tuszem do rzęs. 

cienie: maybelline eye quad, eyeliner: Yves rocher (ze srebrnymi drobinkami, które delikatnie się mienią, ale nie rzucają się mocno w oczy), tusz do rzęs - maybelline one by one

NA KOMENTARZE DO POPRZEDNIEGO WPISU ODPISZĘ PO PRACY:)*





16 komentarzy:

  1. śliczna bransoletka :)) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kopertówka!

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaż :)
    podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyczny zestaw. Tylko te szpilki trochę za bardzo się świecą, ale to za pewno na zdjęciu tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, chociaż uważam, że na tych zdjęciach wyszłam niekorzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow ! .
    Jaka śliczna stylizacja!
    Mmmm, a jaki piękny makijaż...
    No po prostu padam < 3
    Zapraszam do obs < 33
    http://asia-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Ehh drań jeden! ; *

    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje bardzo!:)
    w takim razie zerknę z pewnością:D

    OdpowiedzUsuń
  11. napisałam ,że 01.07 będe miała 14lat ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny makijaż <3 ` i strój :)
    w ogóle bardzo fajny blog :D
    + zapraszamy do nas . :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny makijaż i strój ;). Obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx