12 czerwca 2011

Recenzja - pomadki Rimmel, Sephora, Bell oraz zdjęcia Kapeluszy Słomkowych F&F

Witam! Ktokolwiek mnie czyta po drugiej stronie monitora - miło, że jesteście ze mną :) Dzisiaj chciałam dać opinię pomadek, które moim zdaniem zasługują na chwilę uwagi :)

Hello! I can finally write in English, cause I've some time to do it. Whoever reads me on the other side of the computer - it's nice you're here;)
Today I wanted to say some words about lipsticks.



1. Sephora - oranż (orange)


Kolor trochę przekłamany, na żywo jest bardziej oranżowy niż czerwony. 

Trwałość: 5 (permanence)
Opakowanie: nie powala wyglądem, ale daję 5 (look)
Cena: 11 euro - jak na trwałość i jakość też 5 (price)
Inne: ładnie nawilża usta, nie widać popękanych miejsc (others)


2. Rimmel : alarm




Trwałość: 5
Opakowanie: już ładniejsze od Sephory, więc też 5
Cena: 20 zł? Ja swoją (a nawet dwie!) wygrałam na fan page'u Rimmela (tutaj macie link, jest wiele ciekawych konkursów, naprawdę warto! -> http://www.facebook.com/RimmelPolska?ref=ts) 
Inne: również nie podkreśla suchych ust no i cudownie pachnie!


3. Bell : pudrowy róż





Trwałość: 4, ale to z racji tego, że jasne kolory szybciej schodzą niż czerwienie
Opakowanie: 5+ 
Cena: 10z zł?
Inne: cudowne krycie i bardzo ładne kolory, polecam!



Te 3 pomadki mogę z czystym sumieniem polecić każdej z Was, jednak najtrwalsza jest ta z Sephory, następnie Rimmel, a na końcu Bell. 3 pomadki, w które warto zainwestować.

Niedługo nowe recenzje, trochę kosmetyków wygrałam, tak więc będzie co recenzować :)

These tree lipstick I can recommend with all my heart, but the most permanent is Sephora's, then Rimmel's and in the end Bell's. 3 lipsticks that are worth buying. Soon some more reviews, I won some cosmetics, so I have many things to write ;) 

A na koniec jeszcze zdjęcia 2 nowych kapeluszy f&f (jeden widziałyście w stylizacji do konkursu Colgate!) 
2 straw-hats I bought in F&F (tesco) ; price 4,5 euro per one.




Jeden ma wgnieciony środek, bo w sumie można nosić i tak i tak ;-) Na początku były lekko pofalowane (ronda), ale leżały w szafie na prostym podłożu, więc się rozprostowały. Kapelusze można nosić wstążką do przodu alhbo do tyłu: w sumie sądząc po metce powinno się ją dać z tyłu, ale w przypadku panterkowej lepiej prezentuje się z przodu ;-)


p.s Tusiu, gratuluję kolejnej wygranej! :)) Kolejny raz Twoje stylizacje zostały docenione, więc coś w tym musi być :*:)) Adres bloga Tusi znajdziecie w obserwowanych po prawe stronie :)
 


10 komentarzy:

  1. Dziękuję Kochana :)
    Ja właśnie teraz czaje się na czerwone szminki i już sobie zamówiłam z NYXa. Ciekawe czy mi podpasują. Natomiast pierwsze dwie, które pokazujesz wyglądają super!
    W kapeluszach świetnie wyglądasz :) Ja też mam w planach zakup takiego letniego z dużym rondem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci kochana za komplement!! :* Usta masz piękne, jak marzenie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie prezentują się te pomadki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ; )

    Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. J'aime les couleurs des rouges a levres! Les chapeaux sont super jolis:)

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. Angela: merci bcp, j'etais pas sur quand il s'agit de chapeaux, mais avec le temps je suis de plus en plus sur! biz

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomadki ! szczegolnie 2 pierwsze ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie najładniej wygląda blady róż na ustach :)

    A ja za to oszalałam na punkcie pomarańczu i odkryłam ostatnio ideał w Sephorze, czeka na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx