13 czerwca 2011

Turquoise dream

Witam wieczorem kochane! Dzisiaj wrzucam moją wczorajszą codzienną stylizację, nie jest to przebranie ani założenie rzeczy oversize, bo preferuję dopasowane komplety, zresztą same oceńcie!:)* 

Hello sweeties! 2nite i'm gonna show you my latest outfit (yesterday's), it's just a simple one, not oversized one, anyway u judge it ;)*


I przepraszam za fotki w stylu ZRÓB TO SAM(DIY- do it yourself), ale nie miał kto mi cyknąć fotek :(


And I'm sorry for DIY photos, but there was nobody who could take me some :(









top, necklace: F&F (Tesco), shoes: Aldo, Skirt: Pimkie, Bag: Sh, Ring: Bell Arte

Jak Wam się podoba?:) Lakier na paznokciach jest z firmy Wibo z Rossmana, polecam! Będę wdzięczna za komentarze:)* 

How do you like it?:) I'll be grateful for comments:)*


11 komentarzy:

  1. Cudne kolory :) przepiękne paznokcie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ♥
    mogę mieć do cb prośbę ?.
    dodałabyś się u mnie na blogu do obserwatorów ?.
    to dla mnie bardzo ważne, byłabym ci strasznie wdzięczna z tego powodu i jak chcesz też bym się dodała ;DD
    wybacz mi za ten spam ;**
    mój blog -> ♥ POPPY ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta spódnica z baskinką! No i kolor bluzki jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. meliski strasznie obcieraja, przynajmniej nie ;< tzn jak dłuzej w nich pochodzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje nowe szpilki nie są koloru nude tylko carmelu :)
    nie wszystkim muszą się podobać, liczę się z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do wzięcia udziału w KONKURSIE!
    Szczegóły u mnie na blogu! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny naszyjnik i fajnie sie prezentuje z topem;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx