23 czerwca 2011

A Simple Everyday's outfit

Nic szczególnego czy wymagającego dłuższej chwili zastanowienia się. Ot taki codzienny zestaw (zaznaczę, że na codzień jestem zmuszona nosić czarne spodnie ze względu na pracę :P) ;-)


Nothing special or complicated - just a simple everyday's outfit that doesn't need a moment of thinking. 





Z moją ulubioną ostatnio torbą z Pimkie! Niby karmelowa, a pasuje dosłownie do większości ubrań ;-)


a więc torba (bag) - Pimkie, spodnie(pants): nie pamiętam :P (don't remember:P), bluzka (top): Reporter, pasek(belt): Reporter, zegarek(watch): Celsior, rzemyk(bracelet): h&m, buty(shoes): Deichmann, marynarka (blazer): H&M (sh)

Jak widzicie lubię styl klasyczny, zazwyczaj na wysokich obcasach. I wybaczcie powtarzalność elementów, ale nie mam czasu cały czas robić sesji, więc czasami chwytam coś i przypadkiem wymyślam coś innego od poprzedniego i tak powstaje kilka stylizacji na jednej 'sesji'. ;)


As you can see I prefer classic style, mostly on high heels. Forgive me a frequency of using some elements, but sometimes  I take sth and I accidently have more outfits during one 'shooting'. ;-)




buziaki! xoxo

ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA! JAK DODAĆ DO OBSERWOWANYCH? ZOBACZ NA POST NIŻEJ!  


mała zapowiedź...



8 komentarzy:

  1. Ach torba jest MEGA!!!

    Jasne, ze tak, ale gdzie masz znacznik FB Kochana?:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Olu :) uwielbiam Twoją figurę :) torebka jest cudna :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka !!!


    Witaj, zapraszam serdecznie na nową notkę. ;) http://gumijagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetną masz torbe :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo podobają mi się barwy z tego zestawu. Są spokojne, romantyczne, a zarazem mają w sobie coś z elegancji. Jestem zachwycona marynarką.

    PS. Szkoda że zdjęcia są takie małe. Niezbyt dobrze na nich widać zestaw. :(

    Annie.

    OdpowiedzUsuń
  6. applelovesmint: jak daje oryginalny rozmiar to mi sie nie dopasiwuja do strony i nieestetycznie to wyglada... ale cos wymysle! dzieki;*

    OdpowiedzUsuń
  7. No ta stylizacja to całkowicie mój typ. Nic dodać nic ująć. Uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką marynarek- Twoja jest klasyczna i przede wszystkim śliczna!! Odcienie nude pasują do Twojej urody ;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx