26 lutego 2013

Casual outfit.

Hej! Zapowiedzi dzisiejszego posta mieliście okazję widzieć już na fan page'u około tydzień temu jednakże zdecydowałam się dodać dwa inne posty przed tym - taki mały kaprys ;-) Dzisiejsza stylizacja, która wydaje się pozornie na cieplejsze dni kryje sobie w coś pod spodem - a mianowicie rajstopy i podkoszulkę. Jeżeli uwielbiacie swoje podarte jeansy i koniecznie chcecie je założyć w zimie - śmiało. Jeśli dobierzecie cieliste i idealnie dopasowane kolorem rajstopy to nikt nawet się nie spostrzeże, że je nosicie. Do tego over size'owy sweter, który idealnie schowa podkoszulek i w drogę! ;)

Alex











SWETER - AXPARIS jumper
BOTKI - PARFOIS shoes
KURTKA - SHEINSIDE jacket
TORBA - ETORBA bag
ZEGAREK - MICHAEL KORS watch (podobny tutaj)

30 komentarzy:

  1. Ten sweterek jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę, patrzę sobie taki uroczy outfit ! schodzę dalej.. a tu moje buty :) uwielbiam je, jak Ci się noszą? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny zestaw:) nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo, że nie lubię miętowego, tutaj bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dziurawe portasy:]Świetny zestaw Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne spodnie, świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladny pastelowy zestaw : zdecydowanie sweterekrobi furore :)) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw. Sweter podbił moje serce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super połączenie! A skąd są jeansy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne botki. :) Super look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez tak mysle, jest genialnie;-)

      Usuń
  11. rewelacyjny zestaw:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  12. ten sweter ma bardzo fajny odcień, ślicznie Ci w mięcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie! Bardzoo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna torebka i calosc boska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny zestaw :) sweterek mistrzostwo !

    obserwuje

    zapraszam do siebie : www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę fajny look! podoba mi się kolor sweterka!
    zapraszam do mnie:

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz w pastelach :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba przyznać, że wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie podoba mi sie, ze masz tylko ok 30 komentarzy podczas gdy sa blogerki co dodadza byle co, a maja po 140. Ciekawi mnie to... ;>
    :** pieknie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx