10 lutego 2013

Mix of pics. February





Lakier Anny - super krycie, świetna trwałość, piękne kolory.
Cena 55 zł (douglas)


Doping podczas meczu Zastalu! (aktualnie Stelmet Zielona Góra) 


Jedne z lepszych naklejek na paznokcie. Trzymały mi się przez tydzień i nawet nic się nie "oderwało" ;-) Polecam! Próbowałam droższych (13 zł) z Miss Sporty i były tak kiepskie, że po chwili je zerwałam. Te można nabyć w rossmannie po 8,99? ;-)



Spinki kokardki z New Yorkera (9,99zł). Bardzo podoba mi się łączenie różnych stylów, a zestaw z którego wzięłam to zdjęcie jest raczej rockowy. Kokardka miała dodać nieco kobiecości, ale to zobaczycie we wpisie ze stylizacją ;-)


Favourite one (no ok, na równi z Nestea Green Tea Strawberry) :P



Kiedyś stosowałam maskę z nafty kosmetycznej, olejku rycynowego i jajka i były świetne rezultaty, więc zaczynam od nowa ;-) Dodaję składniki wg moich upodobań mieszam, nakładam na głowę 20 minut przed myciem włosów i dokładnie spłukuję.



Jeden z ulubionych odcieni Coloramy z Maybelline.


Sukienka z New Yorkera i narzutka z Mosquito

I finalnie zdjęcie w kurteczce, którą wystawiłam na sprzedaż TUTAJ. 


16 komentarzy:

  1. No po prostu świetna ta narzutka z mosquito ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier Anny bardzo mi się podoba ale cena troche odstrasza :/
    sukienka z NY boska tak samo jak te kokardki..
    nad naklejkami myśle od pewnego czasu a skoro te polecasz kupie przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokardki wyglądają niesamowicie uroczo ;)
    A naftę kosmetyczną polecam wszystkim którzy "zapuszczają" brwi dla lepszego efektu :)) Włoski rosną po niej bardzo szybko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne lakiery i zaciekawiłaś mnie tymi naklejkami na paznokcie z rossmanaa ;) były inne wzory? może się skusze ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny Blog bardzo dużo informacji zapisałem w ulubione, na pewno będę odwiedzał - pozdrawiam fotografia dziecięca

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix:) Chyba też się skuszę na zrobienie takiego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się kokardki, uwielbiam tego typu ozdoby do włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mixy!!!;D super post!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx