4 czerwca 2013

Aztec print midi dress.

Hej! Dzisiejsza sukienka i kolczyki sporo się naczekały zanim je tu zamieszczę, ale mam nadzieję, że mimo to urzekną Was tak bardzo jak i mnie ;-) Sutaszowe kolczyki to totalny MUST HAVE w mojej szafie. Te, które widzicie są klasyczną wersją, mam jeszcze drugą, bardzo odjechaną, więc zapraszam wkrótce!:) Zestaw jest prosty, dobry do pracy czy na miasto. Zachęcam do komentowania!:)
Alex








SUKIENKA -AXPARIS dress, KOLCZYKI SUTASZOWE - MONIART earrings, BUTY - ZARA heels, KURTKA - SHEINSIDE jacket









17 komentarzy:

  1. Ładną masz tą kurtkę Olqa i buty też!
    Zapraszam do siebie - Magda2008 z MNY :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie lepiej niż poprzednio :) trochę dodałaś sobie cm w biodrach, no i osobiście założyłabym coś "łagodniejszego" na górę, ale jest ok :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko gra oprócz butów, znowu te same służbowe,klasyczne, oklepane, nudne buty i cieliste rajstopy- brzydko, nudno, nijako.
    Nogi masz super załóż na nie coś innego, niech się dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka i dodatkowo podkreśla Twoją figurę:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit! Co powiesz na taką kopertówkę do kompletu :) ?

    http://www.amiche.pl/torebka_wizytowa__kopertowka_serce_z_brokatu-produkt-361.html


    Oryginalne torebki damskie i inne dodatki - zapraszamy :) http://amiche.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze nie wiem czemu ale ta sukienka mi się nie podoba :(

    za to kurtka... boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja nie cierpię tych babcinych rajstop! błagam weź je chociaż na czas zdjęć zdejmij :ccc
    sukienka piękna, buty kocham <3


    a bransoletki piekne ci wyszly, ide lajknąć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łał, co za figura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie, po prostu przepięknie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przemawiają do mnie takie wzory, ale za to kurtka mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka świetna chociaż długość zdecydowanie nie moja:p

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny wzór na tej sukience! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest super, ale mogłaby być odrobinę krótsza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx