28 czerwca 2013

Feel love by Gosia Baczyńska.

Wczoraj tj. 27ego czerwca odbył się pokaz najnowszej kolekcji Gosi Baczyńskiej pod tytułem "Feel Love". Gosia przedstawiła Nam swoją  jesienno-zimową wizję modową. Jej kreacje cechuje elegancja, kobiecość, świetne kroje oraz fasony. Do tego świetne show z "kulami dyskotekowymi" podkreślającymi cechy pokazu.    Pojawił się motyw holograficzny, black and white, najmodniejszy kolor sezonu - turkus, granat i wiele innych. Projektantka pokazała swoją wersję stylu "disco", który moim zdaniem w jej wykonaniu wyszedł bardzo gustownie i z klasą.  Ponadto modelki oprócz idealnie dopasowanych do kreacji  butów Nicolasa Kirkwooda miały przepięknie wystylizowane włosy na styl lat 70tych. Chapeau bas dla Pani Gosi!








Holograficzna sukienka - mój zdecydowany faworyt. Niesamowity odcień kreacji z pewnością pomoże Nam wyróżnić się z tłumu.













A Wy co sądzicie o tej kolekcji?



10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają,szczególnie sukienki:)piękne są:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wielokolorowe stylizacje wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia:)

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog, a post bardzo pomysłowy :)
    Może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna fotorelacja! podoba mi się ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny post z checia poczytam takich wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  7. super kreacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx