22 czerwca 2013

On - life fashion

Gdyby 2 lata temu ktoś mi powiedział, że będę się stroić do aparatu prezentując swój najnowszy zestaw ubrań - wyśmiałabym go. Człowiek przecież oprócz masy obowiązków na głowie ma ciekawsze rzeczy do robienia tj. leżenie przed telewizorem i oglądanie po raz setny "The Diary" z Ryanem Goslingiem. W życiu nie pomyślałabym, że poprzez gorszy moment w życiu zacznę prowadzić stronę, robić sobie zdjęcia, pokazywać Wam moje spojrzenie na modę. Modę, która teraz jest znaczną częścią mojego życia. Rzekłabym nawet, że ta większą. Nie wspominając już o moim wybranku serca robiącym mi zdjęcia. Cóż, sądziłam, że on w ogóle nie zaakceptuje mojej strony i "mizdrzenia" się do aparatu. Zabawne jak człowiek potrafi się mylić, bo dziś to właśnie ON robi mi większość moich zdjęć. 
Moda stała się moją pasją, ale także sposobem na spełnienie w życiu. Czegoś mi brakowało, ale nigdy nie mogłam dojść do tego czego tak właściwie. Teraz już wiem - ON-LIFE FASHION.




















SPÓDNICZKA - CYRKONIAFASHION skirt, KURTKA-SHEINSIDE jacket , BUTY-ZARA heels ,TOREBKA-MONNARI bag ,BRANSOLETKI- MOJEGO AUTORSTWA bracelets, T-SHIRT-SHOOT,GIRL tee

Napis na t-shircie jest swego rodzaju prowokacją, a ta jest mi nie obca, dlatego też tak przypadł mi do gustu. Rozkloszowana spódniczka doda kobiecości i zwiewności każdej letniej stylizacji. Jeśli nie przepadacie za sandałami na obcasie równie dobrze sprawdzą się klasyczne cieliste szpilki.




27 komentarzy:

  1. very beautiful :)
    How about taking a visit there?
    www.derepentenaotemidade.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, ha tez nie pomyslalabym, ze kiedykolwiek bede prowadzic blog modowy:)
    co do stylizacji bardzo letnio i wesolo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż przepiękny!
    Stylizacja - klasa, a sandałki niesamowite :)
    Oj tak, los płata nam figle, dzisiaj jesteśmy tu, jutro tam. Najważniejsze, żeby brać to co daje nam los - a może tym razem się poszczęści :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie również fotografuje moja miłość :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasze zycie jest zmienne;)
    Bardzo ladnie wygladasz,lubie takie zestawienie:)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh ... jej Kochana ta stylizacja jest BOSKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna letnia stylizacja. Wyglądasz przepięknie:) świetne fotki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty i spódniczka są rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski zestaw! Oryginalne buty.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka piękna <3
    jednak patrząc na to, że siedzę w domu i umieram od gorąca, podziwiam tą bluzę ; o

    OdpowiedzUsuń
  11. Olqa jak zwykle pięknie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  12. It's better than everything

    OdpowiedzUsuń
  13. bardziej podoba mi się ten zestaw bez bluzy, nie jest tak wtedy wszystkiego za dużo wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bym nigdy nie pomyślała, że mój ukochany będzie moim fotografem. My kobiety chyba nie doceniamy tych naszych mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam tak samo jak Ty!:)
    piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę się nauczyć robić takie loczki, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Ślicznie wyglądasz! Kurteczka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bomber jacket w kwiaty to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx