8 czerwca 2013

I'm gettin high of your love!

Hej! Dzisiejsza stylizacja jest dla mnie wyjątkowa, ponieważ po raz pierwszy prezentuję Wam moje własnoręcznie wykonane bransoletki. Mimo natłoku zajęć (praca,studia,pisanie mgr, prowadzenie bloga) czułam pewien niedosyt. Tworzenie bransoletek z kamieni sprawia mi wielką frajdę, a Wy możecie sprawić jeszcze większą klikając LUBIĘ TO na facebooku ;-) Co do zestawu - dla mnie super wygodny (szpilki również!) i idealny do pracy czy na spacer. Jak Wam się podoba?!:)
Alex














BRANSOLETKI - OLLIE bracelets, KOLCZYKI - MONIART earrings, KOPERTÓWKA - MONNARI clutch, SPODNIE - H&M TREND pants, TOP - H&M top, BUTY - PERSUNMALL shoes


Romwe accessory fling sale, start at $1.99


24 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba! zarówno zestaw, jak i bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. modły wysłuchane, nie ma rajstop! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o co co chodzi z rajstopami:D? piekny zestaw!

      Usuń
  3. piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny zestaw :) sama ostatnio nosiłam się podobnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, muszę mieć te buty! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wyglądasz rewelacyjnie! Super look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki wyszły Ci cudownie. Uwielbiam Twojego bloga :D. Prześwietny zestaw :) :) :). Piękne buty <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudne bransoletki! po ile sprzedajeszz??:))

      Usuń
  8. A juz mialam pytac gdzie kupilas te cudna bransoletke :)
    I te butki :) zakochalam sie w nich!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie, idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes swietna :*

    OdpowiedzUsuń
  11. te różowe szpilki są taką wisienką w tym klasycznym połączeniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestaw! mam tą samą kopertówkę tylko jaśniejszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosto, ale pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Piękne bransoletki. Robisz je na gumce, czy profesjonalnie z zapięciami? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie można kupić te kamyczki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny masz styl ;) A gdzie kupujesz koszule nocne damskie ? Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx