1 czerwca 2013

Treasure, that is what you are... Black and white again

Hej! Biało-czarny trend chyba szybko Nas nie opuści, więc postanowiłam Wam pokazać kolejną kombinację gdzie oprócz tego trendu dodałam także najpopularniejsze spodenki blogosfery oraz koszulę w paski. Nie muszę chyba dodawać, że łańcuchy wszelkiej maści też skutecznie wpisały się do najgorętszych "must haves" tego sezonu?:)  Do tego dość specyficzna fryzura, bo przód ułożyłam na lokówkę stożkową, a tył cały potargałam żeby nie było zbyt słodko.
Mi się bardzo podoba, a Wam? Uciekam kończyć pisać pracę mgr, a Wam życzę miłej soboty!
Alex














SPODENKI - SHEINSIDE shorts, BUTY - ZARA heels, KOSZULA - ROMWE shirt, NASZYJNIK - CHOIES necklace, KURTKA - SHEINSIDE jacket




1.  Over 1000 styles with up to 70% off
2.  Valid date: 06/01/2013~06/07/2013

31 komentarzy:

  1. super! jeden z Twoich najlepszych zestawow!

    ozdrawiamy :)
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki masz rozmiar tych spodenek?

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz jak kelnerka. do tego zdecydowanie to nie pasuje do budowy Twojego ciała. ja bym się tak nie pokazała na Twoim miejscu eh ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od tego są gusta i guściki - Ty byś się nie pokazała, natomiast ja jak najbardziej. ;)

      Usuń
  4. te spodenki widzę pierwszy raz : o
    za to paskami trochę rzugusiam, ale i tak piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Wszystko idealnie do siebie pasuje :) Wydaje mi się, że podobne spodenki widziałam w ZARZE więc byłam pewna, że tam je kupiłaś a jednak nie...

    www.szafa-na-szpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie! <3 zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodenki są o tyle fajne, że można je łączyć na milion różnych sposobów, a zawsze pasują. Bardzo ładny lakier :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog uwielbiam ciebie tak bardzo chciałabym się z tobą spotkać
    http://the-paradise-bird.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! też kupiłam te spodenki tylko czarne :) ale czekam na cieplejszy dzień żeby je założyć :/

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja;)
    szorty, koszula, świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie! cudowne szorty,chyba się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, wyglądasz nieziemsko. :)
    Genialna fryzura.

    Pozdrawiam i zapraszam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wyglądasz GENIALNIE!!!! :))) ♥
    dawno nie komentowałam ze względu na mega wielki brak czasu :((( ale zawsze podglądam Cię na FB :D każda stylizacja - cuuuudna :* :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiły mnie te szorty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no musze przyznac, ze mnie zaskoczylas, pewnie nie tylko mnie :)
    masz swietne nogi i te spodenki super je podkreslaja!
    mimo stonowanych kolorow stylizacja jest ciekawa!
    z mila checia do Ciebie wpadam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw, zwłaszcza spodenki, może dokupię białe do moich czarnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobasz w tej stylizacji. Kusiły mnie te spodenki, ale masz rację, wszędzie ich pełno więc chyba sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  19. wg mnie góra ( tzn ciała , nie wiem jak to napisać ;)) jest trochę skrócona - chyba przez mini i zwiniętą jeszcze koszulę. Z osobna wszystko mi się bardzo podoba, na tą koszulę też się czaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam połączenie czerni i bieli więc wielki plus za stylizację:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

  21. Co u was nowego słychać laski? Dobrze, że tworzone są takie miejsca w internecie, bo to mój jedyny ratunek. Mój wspaniały stylista Adam Hofman mówił, że jestem marnym przykładem jeżeli chodzi o mój styl (a raczej jego brak) , ale dzięki poradom z blogów mam szansę go zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba wiekszosc blogerek ma taka koszule i te spodenki, ciekawie to polaczylas

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze a ja zamowilam te spodenki jak jeszcze nigdzie ich nie bylo, haha i jeszcze do mnie nie dotarly:( znowu bedzie ze mam po wszystkich -.-

    niemniej jednak wygladasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lata mijają a mnie te spodenki wciąż zachwycają :) fajna kombinacja z koszula

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx