6 czerwca 2013

Pink Fake Chanel.

Hej! Dzisiejsza bluza również długo czekała na swój debiut, jednakże ostatnio cierpię na totalny brak czasu i robię zdjęcia z większym opóźnieniem niż zwykle, tak więc zrozumiem jak powiecie, że i ona była już wszędzie!:) Dobrałam do niej moje ulubione poszarpane jeansy z Zary i klasyczne szpilki. Tak, są w większości zestawów, ale chcę Wam pokazać, że klasyka jest ponadczasowa i uniwersalna i z nigdy się nie przeterminowuje!:)
Miłego wieczoru! Alex
















BLUZA - CHOIES jumper, SPODNIE -ZARA jeans, BRANSOLETKI - niebieska(blue)- by dziubeka, biała z koniczynką(white) - szkatułka przyjemności, różowa i brązowa - MoniArt, błękitna&mietowa&beżowa - Shvedka Jewelry, TOREBKA - ROMWE bag

28 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko, jednak niektóre bransoletki bym zdjęła, trochę ich za dużo i kolory nie takie.


    ps. mialas racje ze te spodenki poprzednie są wszędzie, a ja dopiero po takim czasie je widzialam! moze z bluzą tez tak bd miec,bo póki co widzialam ją z 3razy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że ta bluza mnie jeszcze tak zachwyci :D może to za sprawą tych fantastycznych jeansów!

    OdpowiedzUsuń
  4. wg mnie jest idealnie ; nic bym nie zmieniała i nic nie dodawała

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja, torebka jest po prostu świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ta bluze! <3 pieknie Ci w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz wspaniale! świetna bluza:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna bluza ;) Fajnie ją połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza torebeczka! bardzo podoba mi sie tez polaczenie takich jeansow ze szpilkami w tym fasonie

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza świetna!:) Całość na ogromny plus:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, super spodnie! bluza <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie! Ta bluza strasznie mi się podoba, a torebka to już całkiem ;) Dzięki Bogu, że chwilowo mam mało kasy, bo zaraz bym leciała kupować ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ten zestaw jest znakomity!
    bluza jest punktem kulminacyjnym i na niej skupiam najwieksza uwage!
    rewelacja, pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Ci do twarzy w takiej fryzurze :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sol/Monique

    PS. Polecam mały PODWÓJNY KONKURS u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sportowa elegancja, ale w jakim wydaniu!:)
    rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look z tą bluzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz,bardzo podobają mi się także bransoletki.Tło jest bardzo fajnie dobrane,całość komponuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fake masz cudowną. Super wyglądasz :D. Świetny look <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Wyglądasz rewelacyjnie, świetny look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie Ci w różu! Ostatnie zdjęcie jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love how you wear it! I like your style. Please drop by to my fashion blog www.JuneWantsItAll.com
    and tell me what you think!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. NIE CHCIAŁABYŚ SPRZEDAĆ TEJ BLUZY??? :) jestem zainteresowana :) albo podać str gdzie mogłabym ją znaleźć oprócz choies ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx