26 czerwca 2013

Neonowa spódniczka.Neon skirt

Hej! Dzisiejsza stylizacja jest kolejną, która możecie określić mianem "odtwórczej", ponieważ nie jest niczym nowym ani odkrywczym. Osobiście nie będę się zmuszać, bo wstawiania na stronę zestawów, które są nie w moim stylu, dlatego pokazuję Wam moje spojrzenie na modę, które mam nadzieję odpowiada także Waszemu gustowi ;-) Uważam, że neony wyglądają najlepiej gdy nie mają konkurencji, bo wtedy możemy podziwiać ich piękno ;-) Miłego wieczoru! 
Alex











SPÓDNICZKA - PRESKA skirt, BLUZKA - CYRKONIAFASHION top, BUTY - ZARA heels, TOREBKA - MONNARI clutch, 



20 komentarzy:

  1. śliczna ta spódnica! Bardzo łądnie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Czy mogłabyś zdradzić ile masz wzrostu? Chciałabym kupić sobie taką spódniczkę, ale nie wiem, czy nie będzie dla mnie za krótka... Wydaje mi się, że mamy taki sam wzrost, a na Tobie wygląda idealnie. Będę więc bardzo wdzięczna jeśli odpowiesz, bo to pozwoli mi podjąć ostateczną decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny świetnie neutralizuje szaleństwo neonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest obłędna :)
    Cała stylizacja przepiękna, a twoje włosy idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz:) zestaw w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się połączenie bluzki ze spódniczką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódniczka, przepiękny ma kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódnica- boski kolor!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alex twój blog jest jednym z lepszych-NAPRAWDĘ;_))) SUPER stylizacje itp;)))
    tylko więcej uśmiechu na zdjęciach ;)) Jesteś śliczna tylko częsciej się uśmiechaj . M

    OdpowiedzUsuń
  11. Alex planujesz może jakieś wyprzedaże swojej szafy??? Na takie perełki co masz chętnie mnóstwo kobitek by się pokusiło ;))) świetna stylizacja ;)) więcej SMILE ;))) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx