19 lipca 2012

300 POST with Peplum Blouse ;-)


Hej:) Dzisiaj przygotowałam dla Was post, który ma szczególne znaczenie - jest on numerem 300. Miesiąc temu minął rok od powstania bloga, zamieściłam już 300 postów. Do tego dochodzą kolejne zmiany - wygląd mojego bloga zmieni się diametralnie od przyszłego tygodnia - grafika będzie połączeniem elementów  blogów  dziewczyn, które mi się strasznie spodobały, więc postanowiłam skleić je razem, a dokładniej Maciej zajmujący się grafiką Genesy Style :) Ojj, nie mogę się doczekać aż zobaczycie nowy layout ;-)
A tymczasem dziś zostawiam Was z pomarańczowym postem ;-) Kolejny post dopiero w poniedziałek! Miłego weekendu! xx














BASKINKA - MOSQUITO peplum top
BUTY - ZARA heels
JEANSY - AMERICANOS jeans
TOREBKA, PASEK - MOHITO bag and belt
KURTKA - PROMOD jacket
BRANSOLETKI PERSONALIZOWANE - SHE-BIJOU bracelets
ZEGAREK - PARFOIS watch

50 komentarzy:

  1. ile kochana dalas za buty? i czy wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 169 a co do wygody to trzeba je okielznac. na poczatku sa niestabilne i pasek obciska palce ale to tylko moze kilka pierwszych wyjsc ;-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Przepiekne buciki i bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza baskinka!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!!:)
    piękna ta pomarańczowa bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sandałki są zjawiskowe. :)

    Zapraszam do siebie! :) Czarno-czerwony post.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, zegarek jest mega boski;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Baskinka idealna, pieknie pasuje do tych butow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślcizna bluzeczka z baskinką:)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna jest ta bluzeczka :) fajnie wygląda do tych jeansów, butów i torebki :) super! pozdrawiam

    www.ainarucna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tej baskince <3 pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :)
    Uwielbiam Baskinki <3


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)
    http://www.diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. torebeczka, bransoletki, zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow !!!


    super look !!

    bardzo podoba mi się ta baskinka !!

    super w niej wyglądasz :)


    dodatki też piękne !



    Pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG



    :))

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzeczka super. sikor z parfois też. powiem Ci szczerze, że sama się do niego przymierzałam ale jakoś tak nie wyszło. Na szczęście Parfois mam prawie pod samą pracą dlatego podczas przerwy mogę sobie skoczyć oglądać nowości. A co do 300 posta to GRATULUJE wytrwałości i życzę kolejnych 300!!! Zapraszam do mnie a może też będę kiedyś świętować 300-etny post :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam się do pytania czy butki wygodne. Bardzo mi się podoba ta stylizacja a w butach i torebce się zakochałam! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mnie ciekawi czy buty wygodne:) Bardzo przyjemna stylizacja, a w butkach i torebce się zakochałam! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki masz rozmiar tej bluzeczki z baskinką?cudowna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż nabrałam ochoty na tę bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gr8 blog can we follow each other..?

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi! Love this post,amazing! What do you think of following each other? Hope we keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka jest piękna;) całość wygląda fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. 300 postów w rok? o matko! ja prowadzę ponad dwa lata i nie dobiłam do takiej liczby:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ahh te baskiny ! nie dośc że piękna bluzka sama w sobie to jeszcze wybrałas kolor, który bardzo Ci pasuje, genialnie wyglądasz! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. mozna wiedziec ile najpiekniejsza dziewczyna na swiecie ma wzrostu?;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie dopasowałaś bluzeczkę do torebki, zegarka i bransoletki... że tak powiem całkiem smacznie to wygląda:)
    ps. Gratuluję 300-go posta;)
    Ja dopiero zaczynam 13 postów;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty bardzo fajne ,podobają mi się :)
    A teraz z innej beczki...co z wynikami konkursu Wygraj buty...o najdziwniejszych rzeczach w naszych damskich torebkach? Jeszcze ich nie ma,czy ja nie mogę się doszukać? Z moich wyliczeń wynika,że najpóźniej powinny być w ciągu 2 godzin i 40 minut :) Pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem bardzo ciekawa tego nowego wyglądu bloga! A co do stylizacji - bardzo spodobały mi się bransoletki i zegarek *__*
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy zestaw :)
    ta baskinka jest sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam, że nie umiem przekonać się do spodni. Wymieniłabym je albo na granatowe bez przetarć albo na białe, choć wówczas mogłoby być mdło. Niemniej jednak jako całość zestaw wypada bardzo pozytywnie. Bluzka z baskinką jest rewelacyjnie i fajnie współgra z kolorem Twojej cery. A fanką jestem i chyba pozostanę na jeszcze długi czas.;)

    pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  32. sandałki i bluzka cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta stylizacja jest cudowna :)
    Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx