9 lipca 2012

Mint skirt and Floral Corset OUTFIT



Hej ;-) Dziś przygotowałam dla Was zestaw inspirowany najbardziej popularnymi trendami w tym roku - asymetrią, miętą i kwiatami. Spódnicę mieliście okazję widzieć wcześniej jednak jej długość nie była dla mnie - postanowiłam ją skrócić i doszyć szlufki na pasek. Moim zdaniem wygląda teraz lepiej - zdecydowanie wolę krótsze spódnice od dłuższych, a Wy?









BUTY- PRIMA MODA (HEELS)
GORSET - OASAP (CORSET)
SPÓDNICZKA - BBNB.EU + DIY
TOREBKA - MOHITO
PASEK - SECOND HAND
ZEGAREK - PARFOIS

PAMIĘTACIE O KONKURSIE JIM BEAM GDZIE DO WYGRANIA ŚWIETNE MIEJSKIE ROWERY? WŁAŚNIE RUSZYŁA 2 EDYCJA KONKURSU, A PLANOWANYCH JEST AŻ 7! SERDECZNIE POLECAM - GRA PAPER BOY JEST BARDZO WCIĄGAJĄCA - WYSTARCZY JAK NAJWIĘCEJ GAZET PODRZUCIĆ POD DRZWI JADĄC NA ROWERZE ;-)
Żeby zagrać wejdź w ten link KLIK i następnie w aplikację PAPER BOY ;-)

A więcej informacji o konkursie TUTAJ ;-)






34 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz! bardzo fajnie wszystko ze sobą połączyłaś:) gorset jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna stylizacja ;-)
    napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka, przeuroczo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie:) spódniczka genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe połączenie wszystkich trendów :) wyglądasz cudownie w tym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz spódnica podoba mi się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz świetne, zgrabne nogi więc je pokazuj!:) bardzo mi się podoba połączenie mięty z różową torebką- bardzo efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szalona, zgrabne to one beda, jeszcze sie o to postaram :P buuzi:**

      Usuń
  8. zmiana wyszła na duży plus :)

    ładnie dopasowane kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw. :) Ładna ta spódnica! :D

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna stylizacja :) zapraszam do siebie :)
    www.jagodowo-jagodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny, megadziewczęcy zestaw, oczarowana jestem:))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, gorset jest meeega!!

    OdpowiedzUsuń
  13. gorset genialny!! tylko czemu masz taką trochę wystraszoną minę na zdjęciach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, moze fotograf 17 letni mnie wystraszyl:D? heheheh (;

      Usuń
  14. o kurcze, ale uroczy outfit :)
    ja też zdecydowanie wolę krótsze kiecki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko mi się bardzo podoba i jest super połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gorset ze spódniczką prezenuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. długość spódnicy zależy od nastroju ;) ostatnio kocham maxi. świetny gorset :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie to zestawiłaś, spódniczka mega :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  19. no no...jak sie ma taka figure to mozna sobie smigac w takich kiecuszkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię i takie i takie, jedyna długość, której nie lubię to mid. Pięknie połączyłaś trendy. :)
    U mnie nowy post. Jeśli lubisz biżuterię, to pewnie spodoba ci się konkurs, w którym możesz zgarnąć pierścionek ASOSa. ;)
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczny zestawik:) super spodniczka;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej Ola. Od pewnego czasu śledzę Twojego bloga i chciałabym wiedzieć co sądzisz o tego rodzaju butach: http://www.google.pl/imgres?q=sneakers+wedge&um=1&hl=pl&rlz=1C1ASUT_enPL455PL455&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=aELdkaVFLIo9HM:&imgrefurl=http://hergoodybag.com/2012/05/21/what-to-wear-wedge-sneakers/&docid=UT8a1Njy-xppAM&imgurl=http://hergoodybag.com/wp-content/uploads/2012/05/640x457-Isabel-Marant-Wedge-Sneakers.png&w=640&h=457&ei=mrX9T87uBKam0AW7rrWyBg&zoom=1&iact=hc&vpx=905&vpy=292&dur=5&hovh=190&hovw=266&tx=139&ty=130&sig=102074893174419316525&page=2&tbnh=138&tbnw=200&start=18&ndsp=27&ved=1t:429,r:25,s:18,i:205

    Są to adidasy z 'ukrytą koturną'. Z tego co się zorientowałam stawiasz na elegancję i kobiecość, ale na trampki na Twoim blogu też natrafiłam. Pozdrawiam. K.R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sneakersy z ukrytą koturną (a już szczególnie te od IM) bardzo mi się podobają, ale moim zdaniem 200 zł jak za "replikę" która jest wszech obecna to zdecydowanie za dużo ;-))

      Usuń
    2. No tak. 200 zł to nie mało... Ale niestety nie mogę sobie pozwolić na oryginał od samego IM ;)) :D. Znalazłam dość ciekawy model tych butów na allegro za 120zł. Uważasz, że są warte swojej ceny? :) K.R.

      Usuń
    3. chyba od Samej I.M :)) hehehe :) Wiesz co 120 juz mozna przelknac ;-)) Pozdrawiam!

      Usuń
  23. spódniczka piękna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx