4 stycznia 2016

Jasny płaszcz w kratę

Nowy rok, nowe postanowienia, nowa siła, moc do działania! Ja wraz z końcem 2015 roku zakończyłam pracę w firmie, w której spędziłam 3,5 roku i czuję, że to było najlepsze posunięcie jakie mogłam zrobić! Czasem człowiek ma wrażenie, że stoi w miejscu, że nie robi tego, co by chciał. Czuje się stłamszony i wygaszony. Życie mamy tylko jedno, po co je marnować na stanie w miejscu? Każde doświadczenie w życiu nas czegoś uczy i z wszystkiego możemy wyciągnąć lekcję. Nie bójmy się iść naprzód!:)
Tymczasem zostawiam Was z codzienną stylizacją życząc miłego wieczora! :)
Alex

Płaszcz - Mosquito coat
Okulary - Ray Ban sunnies
Buty - Wojas boots
Sweterek - Mohito sweater
Zegarek - T.Hilfiger watch (podobny/similar,podobny/similar)
Torebka - Parfois bag (podobna/similar, podobna/similar,podobna/similar)

10 komentarzy:

  1. jestem zachwycona twoim płaszczem:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny płaszczyk, całość ślicznie się prezentuje!
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w płaszczu i z tą torebką wyglądasz idealnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny płaszcz! ja bym tu dodała jeszcze ciemno szarą torbę bo ogólnie nie przepadam za kobaltem/chabrowym ale cała reszta mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny płaszczyk! Świetnie rozjaśnia i ożywia, a torebka ma ekstra kolor i pięknie razem się komponuje ;)

    www.szafamajniaka.blogspot.com
    www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten płaszcz, kochana co zrobiłaś z włosami?:) fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja, wszystko świetnie dobrane:)

    zapraszam na mojego bloga i postu dotyczącego pielęgnacji twarzy i ciała

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx