18 stycznia 2016

Stylizacja na co dzień, błękitna kurtka i botki z frędzlami

Hej! Chciałam Wam coś napisać o stylizacji, ale jednak "opis" zostawię zdjęciom i małemu filmikowi , który znajdziecie na końcu posta ;-) Nawet nie wiecie jak szczęśliwą osobą jestem ostatnio! Czuję, że żyję, cieszę się z wszystkiego, doceniam to co mam, zauważam to, czego wcześniej nie zauważałam. Życzę tego każdemu z Was!!! :-) Jestem także na etapie poszukiwania ciekawej, kreatywnej, powiązanej z moimi zainteresowaniami pracy,  więc trzymajcie kciuki takowa zapukała do moich drzwi :D Tymczasem zapraszam Was do oglądnięcia zdjęć i filmu - mam nadzieję, że się Wam spodoba i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :)
Buziaki!

Pomadka-  Sephora lipstick (tylko dziś - 20% na wszystkie produkty z kodem UR2- oferta ważna online!)
 Kurtka - Zara jacket
Zegarek - Tommy Hilfiger (podobny/similar, podobny/similar)
Listonoszka - Kazar bag
Buty - Deezee shoes
Okulary - Ray Ban (podobne/similar)
Sweter - F and F sweater
Spodnie - Bershka pants


13 komentarzy:

  1. Właśnie poluję na taki golfik - jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Udostępniłam twoja stylizacje, na moim blogu: http://moda-na-obcasach.blogspot.com/ i na Facebook : https://www.facebook.com/Moda-na-obcasach-255652788104086/ . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM TAKĄ ZIMOWĄ SCENERIĘ!
    bARDZO PODOBA MI SIĘ DZISIEJSZA KOLORYSTYKA! SUPER LOOK.

    OdpowiedzUsuń
  4. zamarzłabym w takiej kurtce :p

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, wspaniała stylizacja :* zapraszam do siebie www.milordka.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurteczka, ale czy nie za zimno teraz na taką? ;) Piękny kolor, będzie ożywiał napewno nie jedną stylizację! Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie!--> curleymiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszytko fajne , obrócz butów

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie, stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Fajne okularki dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz doskonale, uwielbiam kolor baby blue tej kurteczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx