8 stycznia 2016

Loose poncho and overknee boots

Hej! Okres poświąteczny oraz początek stycznia dla każdej maniaczki wyprzedaży to istny raj. Można nabyć dosłownie wszystko w cenach, które są przyjazne dla naszego portfela. Ten luźny sweter w stylu ponczo wypatrzyłam w hm zupełnym przypadkiem, ale od razu wiedziałam, że będzie świetnie wyglądał w połączeniu z czarnymi muszkieterkami. Pewnie gdyby nie fakt, że kosztował on 50 zł to bym go nie przymierzyła jednak jak tylko go założyłam wiedziałam, że czekał specjalnie na mnie (pominę fakt, że wisiało ich dość sporo:D). Do tego dobrałam moją ulubioną, pojemną torbę i duży, złoty zegarek. Od dłuższego czasu przywiązuję dużą wagę do tego, by kupować uniwersalne dodatki czy "basic'i", czyli tzw. rzeczy tworzące bazę do stylizacji. Też tak macie? Co liczy się dla Was najbardziej gdy "buszujecie" na wyprzedażach? 
P.S Jeśli jeszcze nie wziąłeś/wzięłaś udziału w konkursie gdzie do wygrania lokówki Bellissima Imetec, masz czas tylko do jutra do 12h30! Spieszcie się, bo warto!:*
Miłego weekendu kochani! :*
Alex

Muszkieterki - Deezee overknee boots (click,click,click,click)
Ponczo - HM poncho (click, click)
Płaszcz - Bershka coat (click,click, click)
Zegarek - Michael Kors watch 
Torba - Michael Kors bag (click,click,click)
Okulary - Rayban sunnies (click,click,click)

7 komentarzy:

  1. W samym ponczu i muszkieterkach jest fajnie ale efekt WOW jest na zdjęciu gdzie masz ubrany różowy płaszcz - rewelacyjna stylizacja :-) aż żałuję ze nie mam czasu na wyprzedaże :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. W samym ponczu i muszkieterkach jest fajnie ale efekt WOW jest na zdjęciu gdzie masz ubrany różowy płaszcz - rewelacyjna stylizacja :-) aż żałuję ze nie mam czasu na wyprzedaże :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. W połączeniu z płaszczem wygląda świetnie! Piękne włosy <3

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome look! Love the otk boots!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie bło tak eleganckiej wersji;) super;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx