24 stycznia 2016

Casual GREY and BLACK

 "Czasem mówią Ci, że nie dasz rady,a ich słowa lecą w dół jak wodospady.
Unieś w górę się ponad swoje wady, możesz zdobyć cały świat nie będąc doskonały."

fot. Paulina :*
Buty - Deezee shoes (podobne/similar)
Rajty - Gabriella tights (arctic 500den- zostawiam linka dla zainteresowanych klik)
Sukienka - Mosquito dress
Torba - M.Kors bag 
Szalik - Stradivarius scarf
Zegarek - M.Kors watch
Kolczyki - Bydziubeka earings 

Jeśli jesteście zmarzluchami jak ja, ale nie potraficie przeżyć zimy bez sukienek czy spódniczek to koniecznie zaopatrzcie się w takie rajstopy -  pochodzą ode z kolekcji Gabriella Arctic i szczerze to jest mi w nich cieplej niż w jakichkolwiek spodniach ;-) Wiele z Was pytało się mnie o wygodę tych butów - jeśli się wahacie to nie ma powodów, są strasznie wygodne. ;-)

19 komentarzy:

  1. WOW! Ale swietny zestaw! :)
    I te buty - bomba! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, choć z daleka na focie na insta Cię nie poznałam! :O

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty! chyba najbardziej mi się podobają <3 oczywiście cały zestaw wygląda rewelacyjnie, ale buty po prostu mega!
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie ukradłabym Ci szalik :)

    http://aureolia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczęco i z urokiem! Piękne kolory! Przede wszystkim duży plus za delikatniejszy makijaż i w końcu brak dziubka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udostepnilam twoja stylizacje na moim blogu: http://moda-na-obcasach.blogspot.com/ . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit dear!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatne aranżacje, naturalne, są chyba najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że te dwa kolory nie tylko u mnie świetnie sprawdzają się zimą ;) Świetna torebka i sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ! wyglądasz na prawdę rewelacyjnie w tej stylizacji :)

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz po prostu cudownie! Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi wlasnie buty jedynie jakos najmniej pasuja, ale erszta jest super, bardzije dodalabym cos takiego http://bejeans.pl/catalog/product/view/id/32317/category/87/ albo w pomieszczeniu nawet jakies sportowe szpile, a co tam :) tak w ogole to fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity look. Całość komponuje się idealnie :) zapraszam do zajrzenia mojego nowo powstałego bloga http://vouem.pl/blog . Aż miło patrzeć na takie inspiracje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx