13 stycznia 2016

Stylizacja na chłodniejsze dni - szary płaszcz z wielkim kapturem i kozaki za kolano

Hej! Dziś chciałam Wam pokazać jedną z tych stylizacji gdzie główną rolę gra okrycie wierzchnie. W tym przypadku jest to mój ulubiony płaszcz od Mosquito, który mam już bodajże 3 lata, a nadal mi się nie znudził. Tu sprawdza się teza o nabywaniu klasyków, które nigdy nie wychodzą z mody :-) Do tego dobrałam wysokie kozaki za kolano oraz moją ulubioną czarną torbę. Nowością jest "opaska" na mojej głowie, bo albo noszę wełnianą czapkę albo nic, jednak ta urzekła mnie jak tylko ją zobaczyłam. Szczególnie dobrze czuję się w niej jak mam loczki i tak też dziś się Wam zaprezentuję ;-) Dajcie znać w komentarzach czy lubicie tego typu opaski czy jednak klasykę?
Miłego dnia!
Alex



Kozaki - Deezee heels (tutaj/here, tutaj/here,tutaj/here)
Płaszcz - Mosquito coat
Opaska - Bershka
Torba - Michael Kors bag (tutaj/here, tutaj/here,tutaj/here)
Sweter - FandF sweater



13 komentarzy:

  1. świetny look. podoba mi się takie idealne dopasowanie i dodatki!

    Kolor idealny do Twojej karnacji. Wielki PLUS!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyjątkowo ta opaska wygląda dobrze, bo widziałam wielokrotnie i mi się nigdzie nie podobała :) cały zestaw, zwłaszcza płaszcz super! i musze pochwalić zdjęcia bo naprawdę super jakościowo wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie tez bardzo podoba, bo w polaczeniu z tym plaszczem wyglada bardzo stylowo <3

      Usuń
  3. Świetny zestaw
    ten płaszcz jest piękny
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne fotki i stylizacja:D tez bym chciala zalozyc bloga, ale nie wiem jak sie za to zabrac, a twojego bardzo lubie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy parasol :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja! kocham takie płaszcze - szlafroki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja

    Zapraszam do mnie :klik klik klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszczyk! Pięknie wyglądasz :)
    www.szafamajniaka.blogspot.com www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szare płaszczyki, a twój jest świetny, całość mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz plamę na płaszczu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie plama tylko ślad po śniegu ;-) ale bravo za czujność ;-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx