9 sierpnia 2011

Recenzja Szamponu Ziołowego Synesis dzień po dniu! Zapraszam:-)

SYNESIS - RECENZJA SZAMPONU, OD 1-14 ZASTOSOWAŃ


Minął miesiąc odkąd zaczęłam używać szamponu firmy Synesis. Firma zbiera świetne opinie głównie ze względu na składy kosmetyków oraz profesjonalne podejście do klientów. Paczuszki przychodzą zapakowane jak prezent, aż żal ich otwierać ;-) Ale przechodząc do sedna..






I użycie: przyjemny zapach, mocno się pieni, więc nie trzeba go dużo, włosy gładkie po umyciu.

II użycie: włosy bez zmian, nadal ciężko się rozczesują, ale długie włosy to do siebie mają. Przyjemnie gładkie jak poprzednio.

III-VIII Próba niesuszenia włosów. Włosy niewysuszone mają niepozamykane końce, tak więc mogą się źle prezentować. Jak na tak długie włosy i ich poplątanie nie jest źle. W miarę ładnie wyglądają.

IX-XII Włosy wyglądają coraz lepiej, a niedawno przeżyły; DEKOLORYZACJĘ, 2 BLONDY NARAZ, PÓŹNIEJ 3 FARBOWANIA I OSTATNIO FARBOWANIE PIANKĄ! wszystko w przeciągu pół roku!

XII-XIV Włosy znacznie lepiej się układają, mniej się puszą, a zarazem objętość wzrosła, mniej wypadają co jest niestety męczące, bo stosuje leki, które powodują wzmożenie wypadania włosów. Wiadomo przez męczenie ich farbowaniem (a przez kilka lat farbowałam może 2 razy włosy) nie będą cudne od razu. Są duużo lepsze niż były miesiąc temu.

Zdrowsze, silniejsze, piękniejsze. Jednak nie było efektu WOW.
Pewnie dlatego, że stosuję go zaledwie miesiąc. Nadal zostało go ponad połowę buteleczki, więc jestem pewna, że za miesiąc będą cudowne!


Cena: 29 zł za  300 ml - trochę dużo jak za szampon, ale jak ktoś Uwielbia swoje włosy i posiada "fundusze" to wyda na nie i więcej :)

opis producenta:

"Piękne Silne Sprężyste Włosy
Szampon Ziołowy SYNESIS jest jednym z najlepszych w Polsce.

Jego receptura oparta jest na wyciągu ze skrzypu oraz na doskonałych składnikach myjących. Dodatkowo zawiera wyciągi roślinne ze świecznicy groniastej oraz lucerny. Zapobiega wypadaniu włosów i dodaje objętości.

Doskonały także dla osób z problemami łuszczycowymi skóry głowy. Szampon daje efekt pięknych, zdrowych i sprężystych włosów. Serdecznie polecamy."
 



 

Fakt, że firma Synesis dała mi do wypróbowania Szampon Ziołowy w żadnym stopniu nie wpłynął na recenzję produktu. Jest w 100% obiektywna. ;-)

Inne produkty znajdziecie na http://www.synesis.pl/ 
 

7 komentarzy:

  1. no moja droga, a składu to ja się chyba nie doczekam ;p
    żartuję, ale po takiej recenzji strasznie się na niego napaliłam. a że moje włosy przez rozjaśnianie do ombre specjalnie szczęśliwe teraz nie są, to wypadałoby jakąś przyjemność im sprawić. stąd moje nękanie o skład, choć tak naprawdę chodzi mi tylko o to, czy szampon zawiera slsy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wyprubuje:)
    Zapraszam do mnie

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej masz super blog:) Ja tez prowadze blog i chciałam sie spytać czy chciałabyś zostac moim partnerem medialnym?? Polega to na tym że ty z boku bloga dodajesz mój link a ja na swoim blogu dodaje twoj link. Prosze zgodz sie!:)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna opinia, szczera :)
    Myślę, że taniej i z podobnym efektem wyjdzie kupić jakiś znany szampon + jedwab do włosków:]

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blogg ; ** ^_^
    Zapraszam do mniee ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx