23 sierpnia 2011

ONLINE SHOPS WE LIKE

Niestety niewiele z Was zostawiło komentarz na temat ulubionych sklepów internetowych. Takich, które są godne polecenia za jakość produktów, cenę, szeroki wybór, ekspresową wysyłkę, świetną obsługę etc.


Z tego co jednak 'zostawiłyście na blogu' wymieniłyście między innymi:

- allegro (szkoda, że bez nazw użytkowników)

- asos.com

- muskato 

- hurtownia awanti 

- synesis 

- www.delamo.com

- butsklep 

- romwe 

-iwearsin 

-chicwish 

-katherine 

- pikardi 


CZY CHCECIE COŚ DODAĆ DO TEJ LISTY?





12 komentarzy:

  1. ja lubie reserved online:D

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nordstrom.com, shopbop.com, saksfifthavenue.com, endless.com, mytheresa.com, theoutnet.com, net-a-porter.com, neimanmarcus.com, my-wardrobe.com... jako prawdziwe maniaczki internetowych zakupow moglybysmy wymieniac bez konca ;)) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz w tej sukienko tunice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jedynie co mogę polecić to deezee.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię http://www.salonsens.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się średnio znam na sklepach internetowych, ale chętnie zapoznam się z tą lista :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie znam innych, jak kiedyś coś wylukam to dam znać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, maniaczką internetowych zakupów nie jestem, więc nic nie polecę. Wolę jednak ubrania mierzyć, gdyż nie chcę się potem bawić w odsyłanie za dużego lub za małego ciuszka. A dziewczyny kupujące online buty podziwiam! Ja często nawet w normalnym, stacjonarnym obuwniczym mam problem by znaleźć dla siebie coś po prostu pasującego na moją nogę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdź nasz sklep! Może zasłuży na miejsce <3 http://avocadostyle.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx